í i í silnice budována příliš blízko břehu některé řeky nebo na kraji nebezpečné propasti nebo rokliny. Té), treba, poklid meine, nleeen k tomu. aly rbmee nebila i r-d^na pHin diOUhwm ieSVr ílíoľo pľok.tÄen V \ S("\ eLdJii «olnknA ^akbi u—t ne^byrno roluan mrem hudovalj bud) z, se posŕsr&no u pfrrnerinni; oilNjL V pi'ÜSefc. í^ o. ("yíiti itOiii'ii- ^baá,)n ».aü o r lean intvatin Q o "o - 1 ŕ r r f ' \ 's i 'i v •' i y - 't f ' i - . c - urovnávání i n. Idrovnávání toto jest htmíf.o nairiraaeninL neb akropníín pudy. kdyih se f)a straub hory odkopáva n na straně údolí nasypával neho pan \ y krojením, kdy'/. ee) á eesía na spusob úvenat Be vehlonbá. hemaí vsak řea priemen návějí eimetiýcdi a sesouvání se td)apoínýeh skarp horekýek pokud meinen treba se vyhýbala Materiálu k naiaraseib potrebného dobý \ á. se dilem a odkepíky hory, dilem •ii poboěnjmh prikopuv., :t kdo ty ío üedostarufi a po^eifiküv. atere k íomu aviastě nakoupiti tieba (íoÄisk material u h a klére bo po skončené stavbě opěi prodají k daJšíinit obdělávání. Na kaedy sptmob třeba, hh-aneu k toimo aby bvla aenie íak pravídnoné a ueehí pn měřen e vyhrána eili \ ybáaana yak jen 'úim)-Ijí\ ab v mne^akly nepoťiebné útraty. Power RlileattOHÍk §. 4, V peané pude dostaéuje k urovnán! a k příkopům na 1 metr výšky 1 inejr ^Ldouií.ortk v pude kypré nebo píséiíé í raba poměr sklonitosti zvětšiti. Příkopy podél silnic. §. ň. Pii rovné a. srndié půdě není potřeba a.by roven cílí hladina . cesty nad prírodné pozoun avýseiia byla, ae neodporiietijedi re s výšení to z ohledu. na snehové návěje aneb na jiné okolnosík Vedlejší přikop} mají pravidlem míti 044 metru hloubky a spodní šířky- a mají obdržeti jednostrevíěnou sklofbíosL Podél vysšíeh násypov aneb kde- tomu jinak poloha nudy dovoluje, bifuíea iedi toho vftbee potreba, udělány příkopy v přiměřeně menších roarněreeLe 17*