34 Cestári jsou povinni, takovéto kameny a dřeva k vyhnutí odstraniti vždycky. než nastane noc. Zvláště třeba toho dbáti, aby nejely celé řady vozů v jedněch a těeliže kolejích, a povozníci mají doiýenjm příkazům a nařízením orgánu silničních bez-výmineeně býti posiusiiL Sírumfcv ä jíliŕ. VCCI ťíěfl je&t zakázáno. Vlečení stromů, klád pro pily a jiných věci, kterýmiž silníce se rozrývá, jest zakázáno, lec by se to dělo, když jest sanice. Ja> m mi hvi\ ^UjfújJ a jak ^ariMnij !)yt! ráfyo §. 7. Vozy (pu\o^y)% na které jobí naloženo přen 2200 kilo&Tamm mu.si opatřeny býti loukotěmi aíipou 10 «'eníJmetríí oírokýnii Naloženo ii na vozy pix^ 44(H) kih>iaraMm m rhú ^P fpní.ih'.i loukotěmi \h centimetru "irokviim bk;tano*ení toto nabude píakxcab teprve >x "e».t maxien po prohlášení mjIíom* ?iaŕízení. Plocha ráíu musí n povozu jakéhokoli druhu pres celou riiííti tívoti b) tí rovna í, y íieŕmí bytí vypoukle nadule vyvvuena a mu t í bvíí tak zdělamn abv n r, *-,? ;-.',} ,;->-\r ^ rw^ r í- r, ^ „ f -o I-. I ',v L Ä . t f '~ O f. "' -1 ' | lia A± £t^M.-ii.^' ' j -.lil \ t*i(ŕ-„a«. (► ií.Jttl". á »iict'V ir-C'K c i t MU a M V OiO -Tufe pa1 má }P'iňii\ yti mustech« §. 8S Po dřevěných mostech má se jeti jen krokem. V případech, kde se jetí má přes dřevené nebo železné mosty s nedělitelnými náklady, které i s váhou vozu váží více než 10,000 kilogramů, třeba dříve o tom v cas učiniti oznámeni po-' litickému úřadu okresnímu, který říšskou silnící spravuje, k tomu účelu, aby pro ochranu stavby mostu čeho potřebí bylo zařízeno. Náklad s tím spojený nésti má ten, v jehož prospěch takové zařízení nutným se stalo, Pokud jmenovaným úřadem dovolovaei líaf udělen n e b v], iie-miv ?e po 1ceřd<> mostech oe znriněnyuji nakJadi jeíx