139 l\K Rozvržení theoretlckéno vyttGovártL Theureiické vyueouuii v prvním behu niiiímiii zaUma — - :eoe : OeOeecn?n\ i », :\k vvueo\aei (s čítankou a počiv meiaclvi p se zemenicrmv imz kií-alei.-i. zenie-".-••. mlozpyt s naukou e podnehk iuébm namenoziialpau iakoito rirvm --ruijeii k ;-^rozumění pudoznaístvb hospoch rosilíiiárstn c náukami e anatomii a zvaoloeíi cmúím jichž, k porozumení nauky o pestovaní rouiin nevvliiiireme zapek ebi :ecP aoepodárský zívoěiehozpyi s naukami o anatomii a íýsiuloí/ii zvírán beim k pochopem chovu dobvtka nezhmne zapotřebí jeep péstuvairí reebim chov ííahvpku •c zdravovědou a naukou o okovaní kopyk nauku a provozování hospodářem \ ú četní c tví c V druhem ročníku se minkům p o kuní ze teče rommí se memeceni níle JL O i . i \ učebného pkreu v odstavci Vlk uvedeného"! v těchto předmětech: kebe/censta í, ia/,yku vyueo\ aehm poetech«. meřieíví ^e zen) einěri c ho n a; kreslené Juéhm páruoYáuí cosííim chovu dobytka, nauce u provozování hospodářství z neetmctvíím Mimu to rozzáří ßc v drahém behu. učebná látka! iHhisponbířshým zákonu-znakstvím na všech hospodářských zimních školách na, iíoravm pak na jedno-divých školách — dle miBÍní dôležitosti (oho kterého odvetví výrobv ■- (pdmuk mini předměty technologie (ku piv vyráběním enkrm dadovmeivin). pivo- a iiho- uuobctvhm vyráběním škrobu a omu. polením vápna a cihel ^im v k pair pesko vaiiím ovoce a zelenin, Inářstvírm vínaratvíno chnudaístyhm obděláváním pastvím hospodáístvíin lesníím, včelařstvím abb 1. iN ábo žena t v í. Mravouka a nauka u povíuiiosíeeín 2, Jazyk vyučovací, Ote ní elá.nkvu jichž obsah co vytahuje k po^unim rolníka, aneb vůbec dle toho jest aby povzbuzoval všeobecne end a ducha. jazykové a věcné vysvětlivky, ústní a písemné opakování ěteuéhcn Oukeni v sepisování a zhotovování takových spisíp jez bc v ubxeejeem živote zhusta naskytuje jako: Dopisy,, úětya kvitance. stvrzenkpp dlužní úpisy., plnoniueemtvh nákladní listy, smlouvy a vysvědčené (Při písemných pracích přihlíženo budiž jak ku zprávnému sepsání lak i k čistotě a ůhledností pří zhotovování, jakož i ku anadné čitelností pídíme) 3* Pocty, Opakování poctiv známých ze školy národní, Fimzování vědomosti ohledně metrických mír a váh. Premenovaní starých mír plošných a dutých v míry metrické, Cvičení v počítání z hlavy. Obyčejné poety obchodní, jichž potrebuje rnaloatatkáia Návod k užívání meřických tabulek, (Tse to obiasneno príklady hospodářskými, volenými s ohledem k poměrům té které krajmyp 21*