i04 Částka X1Y. — Cis. 64, Zemní práee< Zemní práce pozůstávají buď ze zřízení nasypu aneb nářezu, když re na horní straně odkopáva a na straně údolí nasypává — anebo konečně za zářezu* když celá silníce na způsob úvozu se vyhloubá, čemuž se vsak k vůli zamezení možných sněbovfch závějí a sesouvání ee svahů nutno dle možností vyhnouti Materiálu k násvou potřebného dobývá ^e dkWn ze nářezů. případná nářezu, dílem z pobočných příkopův, a kde tyto nedostačují, z pozemků, které k tomu zvláště zakoupiti třeba a které se po skončené stavbě opět 'prodaji k daHnnn obdobě wml Zvýšeni silnice nad povrcn terainu jest prospěšným: jest však nuhm přihlížeti k íouap abv uroven (mveiean ^ůmee Pír mlena hykp Hv se Vvkoij > náevpem vyrovnal, ětmz by cz. dnnHpi nojmcmřllm nakladu a- amaP pr:ha\ § i. P o m ar e- k í o m t o m r V pevne pudr doiPtiapa P unonere a k přikopám pomm ^IPuuPurPí ml; v níPP;. kynrr- freh;; n-mn-r >- ;i\:.t.-\' j }.l:lľll..l í3:jíL^,l i-rmOiliuZU i pli \OJuOi t'uí^V|jť rli nm^j P M f; op v piv^l ř I I y. i c\ Přj:'Li are a p:ukz;jy zase mavauem imo mouk vi'o m Puuumv » ^řuy Pna :;. 1TVT' ."ih^íí^V^P rv:"pvv 1 ' 1 /;>-■-,.; Smi' t.a-.aPa Proto tear dobře zabezpečiti dno proti vymílání zřízením nízkých plotků, po pnpade kamenných přebmd na přič dna příkopů* Větíí hloubka nebo uielkusí příkopů řídí .se ostatně die spádu, jehož príbopf obdrželi musejí« aby \rodu se Pilnice odváděly směrem k propustkům, S ta Pí řka si lni n Pod biľliuu jkdne dráhy (vozovky] rozumí se pouze šířka kamenného základu silnice: šířka lato má při okresních p.iínkáeh P ířídv 5-6 na zří