nu Casífca %IS, - fHe. Hi í t P rychlém běíiu jednotlivé kaménky z vzslvy štěrkové, čímž povstávají j pan ZZ \ OZ\ 3.ji piiZUiU i^ OGtlSIlijü f. uZZOZü VZm Iuúu-. :w. ■ ,az rychlé jízdy během válcování a bezprostředně po něm oznámí se •_. .--h vztyčených na dotyčné silniční traíi< v.Vu, dokud není čerstvě zřízená vozovka úplně vyschlou a ztuhlou, mu„ ■ >•-/) za účelem zamezení tvoření se jakýchkoli prohlubin a nerovností v ,.-. •. :'rv vozovce p vykládáním vÝh^bovch karnenň s nejvetsi pul započíti. § m, V v k í a d á n í v 'ý b. y b n v c h fe a m e n m •mi zamezení tvoření m kolejí rzí; as oovosv umělým zoôsobeín^ l^jiy r v : ; uu Vo&Ovoě luZOiíV V prime žäxtz myk/fZ V OctZaCii iiäü0v'nyci'i; a to mery, kieré za navzájem křižuji což děje ze vykládáním vfiifbnýcfa ; iJr» udržování Qi!niz zpbGobem op^vnýru -— mpkovmhin" — deje se ■■ v/bná kameny jboíj vetsp vápnem natřené kameny, jež kladou se ve mži i '« Z)\J.p ZliV ilZJ.UZ.LZ í UUZZZi ZZ lid KciZUZ ZU'HjfZ ZtfHiCit cl^'A Ol)--i.tMJ W7-V nr:\\i{\ :;, y.r. vZl írí KJ-i jt JM, |t ;š U mi Kí í \' ,'Oí f hKUfiřfi /4; >:>ü*J It, cI-DJ 'ť.r"u\.i //> UU DCiJO« pZv ma t.opZfn cirnp-m ZzmiAnrf rrtp-nj CfZ zzm^vi nnp mn^n vr ^kipch hne kameny nutDC vykládati zejména: za trvalého deáto a po dešti podzim, hlavne pah na počátku tání; za suchého počasí vzak jeiiom a «JG u obzíraném ruzuvzk ucruviiozíi vz VuzuvZc5 a tu ^cjujcij.-l, öiouiiiz i..., -z, any vozbu v nocm dobe neohrožovaly. ■ mzerych případech kladou se vthvbně kameny jen po jedné straně siJmcí; i 'i.-.;-- 3'tutí se povozy k šetření zbfvajfcf strany silnice. Způsob tento vmkv •;■ ; •. řidčeji a to ponejvíce jen pří opravách na silničním tělese* § o 4. n r ^ y í p ] pt p ^ ^ ^ d r ž o v á n í o k t e s n f c h silo í c. zo írizlioi znec^fuie neho znelvozuie ^bláín nracln tráva, sláma«, lmib - -moy zterk. lístí), pak co bud přímo _ nebo nepřímo ku poškození Vn;/í-:;:~- ■"•'• '-Svá (decfozá voda> nespojenf štěrk) aneb co jest na úkor stejno--