i), f) C s. ä tiš d Ěi\ ■ -—* Civ Gi- iTiěrriostí a hladkosti vozovky (jako jednotlivé částí eíétu na povrch vyčnívající), jakož í každá nerovnost má bf ti ihned odstraněna, což docíliti se da dodržením pravidel které jsou v následujícím uvedeny. Udržování vozovky okresních silníc vykonává se: a) dle způsobu opravného, h) dle způsobu krycího. Charakteristika systému opravného spočívá v tom. že se každá nerovnost vzniklá ve vozovce ihned a to dle zvláštních platných předpisů vyplní krycím štěrkovým materiálem, jehož pevné ojetí ponechá se vozům a potahům. TT cycrtémn krycího nechá se však krycí vrstva vozovky do jisté míry opotřebiti a pak teprve — - ča^íu pc liplyoutí nčkckba let na?yp° aa ^Ci riah-sirce krycí vrstva, která so řádné zválí tak, že povozy naleznou ihned hladkoiv pravidelnou vozovkiv p-('-_ sínnovirka 7fV'!'7%^ ^-.^m.* p-UnA OrO-i ntv^-n^ru ^j^f^mn Vrwwnut pvv ofnoovlska hospodářského« i j{ s ohledů na výlohy s udržováním spojené nutno považovati obci gfbíémy y/a rovnocennéc jem tonz vezoa pumemé h;l&bá, pak llluí^ u.asLui pv^uču £c destč^ mrazy a ^.nl^bni vliv y novélruosb vozovku vice rJM r^z!> v^wHh w-n^ pak byt by TT rOnp vr.f'!yv? ^pO?" icons -V ns.onvOr .— 11^7 ?]VVtUP m pohoní) yozbv — PlaVOO 0 iitUDTíJ^iiejbi LtCJlrailiiUi iU yu-iu uííí,lvj-ijcu,u |ji,Mj f.!J'«T«JĽvJ.uu mZ-UC'-i.; ijil kaj] VOZil, COV pľl ZpuZOOZ I-í'VCiO • j'-"5;.1, ^í;c?.í.c O1 >\.; t í'w>:- pH ZOUSOZO odív vnéjLiJ, Pomerná úspora materiálu sičrkozcho pří udržovaní silnic způsobem >u''Vŕsií'u ohüöbi eiöi üO'Orj prou mnozBivj. jenoz l>c f.>puimbu]e pn udržovaní způsobem »"">''VU c-Vo-irAliH ajprkiř vCjZÍ L j. ľiTt ŕOhiTCÍCiO c ČllC^Cl VOZOGIV ■r-r. .- t . , _ .. ;í ~-*.-V ^.^^i.-0 :,4rt^TTAvu U^m>^ ^voTni cZInU r(?q zvfi rlohvA stránky a vyžaduje zvláštní meíhodu a zvláštni predpisy. Nelze ludiz zasadne zavésti ten 5i onen způsolv nýbr? odporočuje se kombinovati oba dohromady tak, jak v pozdějším jest uvedeno, ft Ö& Dlažba silní n Na takových silnících, kde se vzdor bedlivému udržovaní vozovky nedá docíliti dobrého, uspokojivého výsledku i přes ío> že se stále a pilné kladou výhybné kameny a ž$ se užívá stěrku nejlepší jakosti, nutno vzíti v úvahu» zdali nenastává snad nutnost, upustiti od silnice štěrkované vůbec a přikročiti k v v d i ä ž d é n í vozovky^