i 20 . - Částka XIY, — Cis, 64. Je-Ii vozovka z pevného materiálu a dobře spojena, opotřebí se povrch její jen ob ro ušením» z čehož pivně, že vozovka způsobem krycím udržovaná déle vydrží než při způsobu opravném, Největším nepřítelem každé silnice jest voda. pokud se jí poskytuje příležitost účinkovati trvale na těleso silniční, Z té příčinv jest nutno, aby nebyly bankety výše položeny než vozovka, ba naopak aby vykazovaly snad 5—6% směrem k příkopům, zaviníte čásíkv ktprŕ se re ^no^edmeh nr,'-í nebo Y^íimsírh rAQí -»ví «iipjci dovlekom buďte ihned pečlivě odstraněny, aniž by při tom byl povrch silnice zbytečně poškrabán. K vůlí zamezení takového znečistorázií silme odperučuje se, ?, hv pooc^',r>^ n^be/ďH" ZvK>- -.-»q rvum-» -%■:•> us .:,.< v-,<, '"^ô^sh yí^,v< zsazmzz« sos ny se stan muselo na naklad siinícnmo mnuta litere a těch to příjezdů zmmermjn zousobme upraverry hŕb rush nr.fano-vivii úrovňové ^Ampí-Ábn ~n>h.rřrn L'CíSj uziwvant těmito psicami musely ny pyvvzm ůotyssis obm^ po jzzzaůe v mzo Statky, putzžrnu pt Urny biu vé zavudy muk tov m y r v za. U PľSChsd S lídrŽUvZt!.! uh l\}:iL:A:v. up r^;tv n Uhu an. ZJtkvb Lryvt, v.>':í.u\'^uí , >\ ,i, -rr.ii}': ' ' '-ní:'-, u:- ' ,, - IV'ii í .1 Vl'VZVV lZ:\V-: ľ. L . :. ^ -j:J V Vii:_ _ľ. Tt rrvi 'i, r..~ ^ OtUkž vk Oř'* tbZVZ1 i\,vviO:: (1V r'!^ . '»-n p- <>-j í<-> \>^^\ . ,i-u/ n rivč f}\rŕt m trpňonH^iri ^rrr'OMi-v'Tiri T'"-"1 :l n n >~-VP živci --- at ho to ma siati orouz ze oľzrv znoscsi "neuopoyina vnoer, nozaoavRmn vozov nono ze ievt se robo potreba se sranomsza nnanenmo ■— naz musí s tím nyu nocvamz ze nova oprava yoznym- tea? ^^^,1 must vvžsuem oovodue szssw1 vcí^JiM.ř -j,} j/,y \ řuvl it t náhrnuu či ;St^ yti vt-M.st.ut-1 nnpíiuu .musí se nr'*Hfu.f i/,^. kvxÍhímu Úvaha tato vede k ousiedPm že zminený prechod nesmi se z obrnou bzazčmsz pzvmsz' zajednou, uyzzrž pzuznahla behom nckoíiza ízz V takovém prípade nutno sestaviti si hotovy plan pro udržování, dle něhož každoročně jen určité tratě mají býti. udržovány dle způsobu krycího; ostatní pak tratě neobdrží po několik roků vůbec žádného šíerkiz vyjma nepatrného množství potřenneho k vyplnění nahodivších be ncruvno^íL Rěhem fáffi ífohv rTrnm CbvnnQf nnhr-ahárov« mpofm-AVí-Zi r>« ifrrhin ír^Hrh jeviti se ve ^nazo směřující k tomu, a):«v se vozovka stejnoměrně opotřebovala, aby se netvorův koleje, k čemuž musí pilně ooiižmatí vvbvbnfeh kamenů: dále musí k iontu hleděti aby byla vozovka vždy suchou, čímž se mu zajisté podaří udržeti vozovku v stava slušném bez značnější potřeby stěrku,