Částka Xťľc ~ Cis. 61- VO'i Kde nastává nutnost zříditi tyto příkopy, tam třeba je založiti tak, aby q\qv<-k'"'" k odvedení každé vodv nejen ve vozovce 9e wskrtmicL n^brž i každé \\ľLt :-tV& by pak z boků silnice do silniční jízdní dráhy vtékati mohla. Dle toho platí pravidlo, že voda dešťová a snehová smí stati v příkopu gílnvvvm tak vysoko čili dno příkopu-musí ležen tak nízko, aby voda v příkopě Se mmnázejíeí nedosáhla za žádných okolností hladinu spodní hrany štětin ježto by r vík tato voda podklad štětu rozmočila. o naších silníc postačí z pravidla profil přikopu vykazující šířku v niveau balila?.!i« í 60 cm a hloubku pod hranou banketů 50 cm a šířku dna 50 cm. vojaji nu mo oio innozBiVj vom^y která ze rna pnnopy onvanou a oic bpád příkopů (respektive jich dna) má býb co možno stejnoměrný, jednak ctbv .. • ZdiiiÁLUO v vilf yiabi uLO U a sir O ji k-) u piOüZ \\-~j/OVíU ^jJaCau i Ví lívZm \ \^CjÍí.O Vtíikt ó ;>padu dOJají bl. V příkupi:Cii ilittíé pťOiiľad ^ buď ^ ívíJUíH"íío5 piuUlp u) .00 Olu« Hlavní čistění příkopů má ze konati soočavpě s úpravou banketů: v tuto doba vmíno iež otvorv oronůsíek rádně čistiti finto zeirnána při začátku tání). uoxnvz bzoReíb oioaí ^ dir! vzdv ^; vonných earzon v i om vímrv, J^ím'iOi \'\-hí"»v u'HfHrr»v71 sánu, ownm yí-ífO^ítíV OíOMiOmv hvv ordne ťfoívrvvv ziytv,, -.i'.-ŕbuľ dm ton ídnúni uoivOuou piuobu u.mo kažuviu üozkozonmz vooncna za povrži rnraeen a pod, v léeiiio nrioaoeeo nemo war 0i3zn unav aov traviny bviv na mativo Odklízení sněhu a ledu, aVíima vrstva öiienuvac poničí vozoc novaui« vonam vozovku prou oponw t - ... - ( ' / , w •, Odkiízni) se zuni b jízdní dráhy., uuuio do ínoniad šnekových nadělali záseku sahajících až k příkopům, abv se vodě zjednal řádný odpad, í za obyčejné vrstvy sněhové nuino ve vzdálenosti asi 10 m co možno öle Bpvcíií silnice vyrýti přes bankety žlábky až k příkopům sahající, aby voda při tain «něhu rychle e bez překážky odtéci mohla, 21