O&fctka XIV. — Čís, 6í. Bláto. biáio musí se ihned, zvláště ale před každým zašlěrkovánim. dřevěným polii-r -oi dobře shrabati při čemž dlužno toho dbáti, aby se neshrabal sou-elixír ; :-"irk. .-.■irabané bláto dlužno se silnice dle možnosti ihned odstraniti, NenWi so niv. ^ ľiiä 36 vyházeti přes příkopy na puzomky k silnici přiléhající a ío r sfrr-; nejvíce 1/0 m od zevnějšího kraje příkopu měřené aneb má se shrabati za pr:-".=.of'U pozdějšího odvezení na maié kužeioviíé hromádky na onen banket ; ŕ h 5? p" Al T h "í"'--í n fv - (^ ^;^^" "^ Í'T O "v«" však prísne zapovězeno, ukládati blato na silniční svahy aneb zřizo- :■ ■■'•^h hutno pilné shrahovati dreveným nolif^bJeni, %hv w v&jv^U 'déätx ,'^rení se blata. í*:/".'.-bfUrv nracíi niá se odstrániť) se aina^e ihn r-d: npnf-e in v&x)r mn^imn a, l. a v a- (X i„' N; J lt ^■■■■■f] dráha má bytí za jcazciyoii okolnosti zbavena trávy a hýli iiU/Cüü «;-,-!■■'i in)iif)ij ihhí rHíHfrtr'áno o ^o^ir^nn! oon^d vodv. no^u^ fenť fr*ft™ ":'..UCL ^ - ,-. "i,,u VZVOm (nit Mí-'Myftiiyŕí ř.M'RLM {Li Jí. Lfirtíá O Hi'Lí ?e HaROP-O n? H H(?'> !f C- O-ClM • *.'*'-'-'""-nni pfíkopv maií hfti održowuw Rtá.Ie v rndnern pfi&vn. ?*hv vode? ^; ; ^í trávy mä býti z pravidla předsevzato dříve, nežli semena vYpadávíir ^"•'•'•í dobytka na banketech a v příkopách silničních jest cestářovi pít^rie *"; ' :'ľK) í íehďy, kdyby mu byt užitek z trávy od silničního výboru za a.me novolen, Í]ih. Iiei.l í '.-;:! 8 iö. O d v á d e n i vod y s v o z o v k y< Jc'ii-:-'-' i'^nl dráha jest daleko vytrvalejší ve stavu suchém než mokrém,. ]ja!eŽÍ prnt,-- ,, .-.^^^fí u ^ Mo^-, .,_l^_ t. ^í^^*:,:,:^ .ci^.. -..-/-* -■-■^-. <-^* j í. \o otavu DvAUAi^iM a JieyutUt^iltJjSilil UiiUlttiii c6íät<3Lr£. 2i