142 CáslJia XIV. — Cm 64, Tyž rná se starati o to, aby voda drťová a läním snehu vznikla co možná rychle a úplné odpadla s vozovky do postranních příkopů, pu prípao- dolů po silničním s vah n Za tím účelem jest nutno, aby silnice mela náležitou vypuktost i j< aby střed jízdní dráhy byl o 15—20 cm vyssí nežli, oba celkem stejně vysoké kraje a aby také povrch jízdní dráhy byl co uiožrm ^íeinomVrný h hladký, Ohjeví-li se vsak vzdor nejpečlivějšímu ošetřování násíedkem nepříznivých pomeru puvétrnuľýi it voobv proiilub^üuiy na jmuní drákx«, ve kíerycn so voüu shromažďuje, pak jest nutno tuto vodu ihned odvésti malými jen několik hodin po dobu "potřeby otevřenými příčnými stružkami do příkop, . . Tvlo šniižkv umí viuino vík znmn sov nei>vív ivíV \ ny.n >i.-t nr-nom^m Po úplném odvedení vody a shrabaní bláta imisyií se m/kerě nerovno/n jízdní uráhv a mniueae stružky v y uhnil a umm- udusaik nabyla všude dobrého odtoku ku oříkmuun silničním s rmvníkia do saní/f-^ hdl .davbáCiL V i'def ye Ji y-:Á. ?/.) my[ j_í.iím;-;i možuá rychle odvedena, n í- s j u s Lm snjjiOr ? jCj'vj víic*; o... ;/ hu«; n/bu n-h/on u^Mt/dn» ..-neku. Úkím íe nnstech 10 ^-?- Od s^é^, h m rnopno *^e pnárm prorvu obřebkun vn p fič nms n&mi-Uiy nutno ^ícibiiv iM.ruzjíx s auy um^ue laKiiiľt- lidsuijjc1 uuii yuieinc vuua s udesa ^umrniíio uupautci, s 14-. ľ v i- s f m ŕ j (~ f f y • > š e ľ i< j'vbspíijí-i.i y /mm met or v kazue zoo.««i Ov.,m- yvs^ snranova.it s jízdní u nm v ;t íjauiietL/ -uu ;ii:u.ui,au tia jjitin/tíuxyi u/uvmi./ a uu/H/m/tt f >/i /HKmm sílrku pro udržovaní jízdní dráhy; v případe potřeby má si šíerk (en cestár pottouck § 15. 2 a m e z e n í t v o ř e u í n e k u í e j íl V A n ku zamezení tvoření se kolejí tskovs opatrení ueinuí^ n by no/o/y byly ruj/ŕ/v/ jezditi bud hadovité aneb blíže jedné strany Opatrení prvá, .která způsobují jízdu hadovitom pozôsíávají v.tom, že se ve vzdálenostech 40- -50 m uloží skupina as 3 kamenů bílým vápnem natřených,