4 Ročník 1911. — Částka I. — Cis, % 4. Visuté hnací řemeny, jež jsou ve Yfší více než 1#8 m jest třeba podchytiti pevnfrn dřevěným žlabem aneb jiným spolehlivým chytačem řemene; hnací řemeny pak nesmějí míti ani volně poletující konce, ani vyčnívající šrouby nebo spojky, h') G á s í z v 1 a s t n k Ä. Parní kotly, motory, párni lokomobily, lokomotívy \ihľuúm ^íuhu, vj/\vtiii\& tspdovaerz elektrická motory, § % lc Ohledně konstrukce, postavení a oprav parních kotlů poukazuje se na príslušné zákony a nařízeni % Vodorněniá skla budtez opatrená účelným ochmmiym pouzdrem« eJe tčtiÝ* clu \,' tutO ii\^|ji.'Civa^Ci-C p snore v c z "-.'? ť v N,,'i'iy 8c Pojazdné parní iokornobify toají iivu opatrený za^xI&gíljljí ^usiroja jcz by iirnn^TiovaW ohs nebezpečí kunbn spouštěti a vztycovau 4- K doprave po idduueoach d/rhiízh o^síách rrujsf b'ýb poj^duA motory np^treny íHZOVVíjv DUř-uhioí brzdOlZ ;-. ■;■-- "'ookor-y» ť^Z ^vp 0noífwfV irn^roien"! ríBiseeeÓiz uiäUl ZeTrvaCíjlK VjivSV prumei: ZCISÍ hez 1 G 0^ hé&pecnoshiíini síluiui s died ú. 'c rO1] ei6kiŕUi.ijv>i^'iCck mauz zvasz: v ap:zz?.b; j. •-.-1 %.,-.-! *-• -, -;r h v-h djo dooas-rjveh piVtljcsu bezpečnostních oro zaŕízeaí yvfL pumdeen n vvsokém napětí (toho \odJid petzdty V.,v:'"' y~~»< -r;orrrni_ norku^v-n-ň ohHv proti nornse zvláště odmočna, ür flettteury. § 3. .1= Pouští takových žciiíuaiů dovoleno používati jichž soukolí, hřídele a spojky ze všech stran jsou zakryty; toto zakrytí, jez pri soukuií jest tak zařídíte aby mohlo býti sejmuto, nad provedenu bukuuO ze železa nebo ze dřeva, tdá-íi hlavní kolo "vnitřní ozubení a nemá-Ji žádných ram^n není zapotfeloí zvláštního zakrytie 2. Ü troj- nebo čtyfspřežních žentourů má býti na schráně zúplna soustrojí zakrývající umístěno pevné sedadlo s příčkou na oporu nok