120 Ročník 1911. — Částka XIX, — Cis, .68. § 2. Úprava říčních tratí v § 1. udanvch provedena budiž podle ustanovení tohoto zákona společně s vévodsívhri Slezskfm nejdéle do konce roku 1928, § 3. ■ Z nakladu na tyto úpravy v úhrnném nejvyšším obnosu 65000.000 K připadá na markrabství Moravské 2,816.200 K. Na tento obnos poskytne země 40% příspěvek, kdežto ostatní potřebu 60% hraditi bude státní pokladna a to ohledně nákladu pro dobu po roce 1912 připadajícího s výhradou ústavního schválení, jež ve smyslu § 9. zákona ze dne 11, června 1901, cue 66 L z,> má se vyžádatL Konkurenčních příspěvků^ k nímž přibráni budou majitelé nemovitostí na moravské straně hraničících nebo sousedních vodních staveb ve smyslu ustanovení S 51, ^cni^kč.bo vnňníhn zakon^ zA dne ?P« p-^nr.o 1P70 čís, 65 Zc z.j pokud »c tyče výnosu puříčuích porážek, které místo íeehio konkurenčních příspěvku cestou zemského zákonodárství snad budou zavedeny, jest použití k částečné úhradě příspěvku, který ze zemských prostretlkü má býlí poskytnou pří čemž vsak s konkurenčními príspevky, prínadoč poříčními přirážkami, jež by Tfíňí planu ineí rat svuu silmcm, vodní a železniční -pravic jairož i jako byly obsaženy, pokud se kýče nemají již býti zvláště zadaný, l\la úhradu nákladu na podnik v v § 1, udané v dobé az včetně do roka 1912 budiž poakyínuí.u v íéto dobe ca ^ířoních příspěvcích ?o0.1 Od K a na příspěvcích země Moravy 506.V56 Ač Z těchto příspěvku a z prostředko ua ívío podniky idezskvm. zemským zákcrmdťuvávúri za;i:scuvsh uí'yoiyo bu.k- společný stavební fond, který jest ve správo cf lu zemsko vlády ve Glezskiz Ührada příspěvků, které po roce 1912 pro podniky v § L vyznačené ve smyslu § 8« na moravsky zemsky fond připadají a do stavebního fondu se mají dále platiti, budiž včas cestou zemského zákonodárství zajištěna, § 6, Ze stavebního fondu hrazeny budou po dobu stavby (až do konce roku 1923) také vfiohy pří technických předběžných pracích, správní výlohy a vfiohy na udržovaní regulačních staveb, jež mají bfti provedeny, jakož í těch, jež v udaných říčních tratích (§ 1.) jsou již hotovy.