Podklady pro zpracování semestrální práce Předmětem semestrální práce (SP) bude studentem zvolený objekt (organizace, resp. zájmová skupina, příp. i jedinec). První část SP spočívá v provedení dále uvedených analýz klasického strategického managementu: Obligatorně – povahy okolního prostředí, analýzy obecného okolí, analýzy oborového okolí, interní analýzy a analýzy SWOT Fakultativně navíc – analýzy trhu, analýzy „stakeholders“ Druhá část SP spočívá v tvůrčím zpracování návrhu doporučení k zlepšení výkonu a rozvoje působnosti studentem zvoleného objektu (blíže viz poslední snímek) Návrh strategických doporučení (obligatorní součást SP) Na základě formulovaného „konkurenčního jádra“ (odvozeného z SWOT analýzy) bude hlavním výstupem semestrální práce návrh doporučení (včetně jeho zdůvodnění) jak identifikované: • Příležitost(i) využít • Hrozbu(y) eliminovat • Přednost(i) rozvíjet • Slabinu(y) odstraňovat