V Brně 13.2.2017 'Vec : Zpráva ô nez. Na základě konzultace s učitelkami, které maji nez, ve třídě mohu podat následné informace. Do mateřské školy dochází pravidelně, poslední dobou bývá občas smutnější, nebo si stěžuje na bolesti břicha. Během uplynulého období ( leden, únor) informovala paní učitelky| (že maminka vyhodila tatínkovi mobik tatínek s nimi nebydlí a několikrát vyslovila přání, aby byli zase všichni spolu. O fyzickém napadení matky nemluvila a o otci se .nevyjadřuje nepřátelsky. Ani jeden, z radičů pani učitelky' na novou situaci v rodině neupozornil. I navštěvuje naši školu od I. třídy, Do školy i školní družiny chodí ráda. Navštěvuje také školní kroužky (vaření, keramika, street dance). Ve třídě má kamarádky i kamarády. Je to veselá, usměvavá a přátelská holčička, která je ochotná pomocí dětem i dospělým. Do školy je pečlivě připravená, týká se to jak domácích úkolu, pomůcek, učiva i svačinek. Obědy má zaplacené včas. Školní docházku má pravidelnou. Absenci má vždy řádně omluvenou. V hodinách hezky spolupracuje, hlásí se. Je snaživá, samostatná a při plnění úkolů je svědomitá. V prvním pololetí prospěla s vyznamenáním, ze všech předmětů byla ohodnocena známkou í. Se školou spolupracovali oba rodiče, účastnili se třídních schůzek, hovorových hodin a střídali se ve vyzvedávání f | ze školní družiny. Doma se připravuje, zadané úkoly plní a včas odevzdává. Domácí práce kontrolují a dohlíží na přípravu oba rodiče. Otec se přišel informovat o prospěchu jj | u třídili učitelky v prvním pololetí. | [mluví o obou rodičích hezky_ Matka pařďj ^mnejich^íceraB^^Hsi o ;st< íova y na chování | | se pouze v posledních dnes WÉá&iM dětem i paní učitelce o tom, že se rodiče rozvádí. Obě výše jmenované děti mám ve své péči od jejich narození (jen s cca 6-ti měsíční přetržkou od 12/2013 do 6/2014, kdy byíy obě děti registrovány u dětské lékařky M | taktéž, na poliklinice H Ve své péci jsem mela i jejich matku K péči ze strany rodičů nemám žádné připomínky. Jejich maminka je tišší povahy, introvertní, otec málo komunikativní, vznětlivý. S oběma dětmi dochází do ordinace povětšinou matka, a to celkem často. Ne napadení, ani týrání ze strany svého manžela si nestěžovala. Děti také ne. Obě jsou ale tiché povahy, méně komunikativní, stydlivé. Známky fyzického týrání jsem na dětech nepozorovala. Pouze starší■ H má v anamnéze častější bolesti bříška, koien, zvracení, průjmy, bolesti hlavy. Odborná vyšetření byla v pořádku. Pro bolesti biavy docházela dříve do neurolog. amb„ a nyní je v péči oční amb, pro oční vadu a šilhání. Od konce 11/2016 u ní dochází znovu k výrazným bolestem hlavy, zvracení, zahájena opět celá řada vyšetření včetně magnetické rezonance mozku $ negativními výsledky, pro podezření jako příčiny potíží psychický stav dítěte, doporučeno psychologické vyšetření, které objednáno již v polovině prosince 2016, bohužel voiný termín je až na 22.2.2017, Nejsem psycholog, ale ze strany M (se může jednat o reakce na problémy v rodině, kdy jako starší ze sourozenců více a citlivěji vnímá situace, kdy je možná svědkem určitých, negativních situací. V lednu 20! 7 byla k MS v Brně ke sp, zn. ^^H^H podána výchovná zpráva, neboť matko podala návrh na vydání předběžného opatření na svěřeni dětí do své péče. Zprávu v kopii přikládáme. Přikládáme také kopie zpráv ze školy a ze školky. Dne ^H|c kolem 17 hod. bez předchozí domluvy provedeno šetření v bydlišti nezl. dělí. Doma byla babická ze strany matky, která děti hlídala, později přišla matka ze zaměstnání, Ještě před příchodem matky bylo o samotě hovořeno s nezletilou ■ | byla na rozdíl od výslechu na Policii ČR komunikativní. Uvařila mi čaj. ukázalá l^m^WM^,.že byly se sestrou, maminkou a babičkou v technickém muzeu, hezky mluvila o babičce ze sírany otce, kam rády se sestrou jezdí. Na dotaz, jak se má. odpověděla, že je to teď lepší, na další dotaz, co je lepší odpověděla, že je lepší, že jsou teď doma jen s mamkou. Ale na dotaz, zda bv se chtěla vidět s tátou, odpovídá kladně, nemá s tím problém, mysli si, že i sestra sc s tátou chce vídat. Táta jim mkdy neublížil. Naposledy s ním byly bruslit. Při dotazech na tátu sel |trochu zarazi a znejistí. IHIH hovořeno nebylo, ležela v pokojíku v posteli a dívala se na pohádkv Nechtěla komunikoval. Na OS POD bylo hovořeno i s otcem. Podle jeho vyjádření se běžné o děti staral, vodil je do škol v i do školky, se starší dcerou dělal úkoly, podle směň v zaměstnání. Měl dvě zaměstnání. Dále otec uvedl, že po té, co se na několik dní domů vrátil, než bylo znovu rozhodnuto o vykázáni, tak trávili o víkendu čas všichni společně, když matka dětí vařila", vzal děti bruslit. É |s ním šly rády. Problémy v rodině začaly začátkem roku 2015. ještě v létě 201 oXmv!!clininado\'olené v Chorvatsku. Ze samotného opatrovnického spisu, do vykázáni otce, nehvlv zjištěny žádné skutečností nasvědčující násilnému jednání ze strany otce k nezl, J DATUM: 23. 1. 2017 Opatrovnický spis nezl dětí! Bbyl na OSPOD zaveden v roce 2014 kdy rodiče' podali k Mestskému soudu návrh na scTwalen^ráviiilio jednání - vyplutu naspořené navili UR ovuruivi" (f>»!<«™ j------- r • Na OSPOD bylo tehdy hovořeno s matkou, hovořeno bylo Lékařka neměla k. pěti o dětí žádné výhrady. Matka částky stavebního spoření nezl i s ošetřující lékařkou " v té době nesdělila žádné negativní skutečnosti tykající se soužití s otcem dett obdržel OSPOD úřední záznam Policie ČR o vykázáni panal Dne spoteěneno ooyau. jvuhku acu .JSPOD kontaktoval a ta uvedla, že chce podat návrh na svěření dětí do své péče. Matce byl předán vzor návrhu na výkon rodičovské odpovědnosti. Dne m proběhl výslech nezl. MHH|ÉHMP^ Po,lC" tR- ">P i.Kv/lettll rřičet na maminku i na ni a sestru .spoleěnehoooyalí. Matku dětí dne ' "stí do své péče. Matce proběhl vvslech nezl. . Mi projevila obavu z otce, který mel opasované........._ - .... j Matky nezl. dětí jsem se ptala, proč již v roce 2014 neřekla, jaké má s otcem detj jS-oblemy! Matka sdělila, že se styděla o tom mluvit podala macka k MS v Brně návrh na vydání předběžného opatřenyjOch^HOS zákona ě, 292/2013 Sb. o zvláštních řízeních soudních. Usnesením MS v Brně č j. ^^^HH ze dne ^^^■g by! návrh matky Matka podala nvní k MS v Brně návrh na předběžné opatření ve věci svěření nezletilých dětí do své peče. Pokud nebude návrhu na předběžné opatřeni vyhověno, bude podávat běžný návrh na výkon rodičovské odpovědnosti. HHi ' matka nezl Jen a uvedla, že se do bytu ^^MM ,tcc dělí. který jí začal vvhróžovat. Podle vyjádřeni paní l^^MBvyhrožoval, ze to bude ona, kdo bude na jeho pozici, že má s právníky pian. Paní |ej, dle jejího vyjadrení ze strachu odprosila, že na něj oznámení podala a přislíbila mu. že oznámeni stáhne. Telefonovala na l olicn p. -i a žádala ji o stažení oznámení, bylo jí ale sděleno,, že to již není mozne. Další informace v současné době nemáme. S otcem nezl. dětí zatím nebylo hovořeno, ale bude pozvaný na OSPOD. Ze základní školy i ze školky budou vyžádaný zprávy. Materská škola V Brně 14.2.201? Na základě konzultace s učitelkami, které maji nez. ve třídě mohu podat následné informace. Do mateřské školy dochází pravidelně, upravená se všemi náležitostmi. Úhrada za stravné je placena vždy v řádném terminu. Komunikaci mezi MŠ a rodinou zajišťuje spíše matka. Účastnila se hovorových hodin a nyní s dcerou absolvuje skupinky, příprava dětí na vstup do ZŠ. Poslední dobou býváj |občas smutnější, nebo si stěžuje na bolesti břicha. Během uplynulého období ( leden, únor) se zmínila | | ve třídě, že maminka vyhodila tatínkovi mobil, tatínek s nimi nebydlí a několikrát vyslovila přání, aby byli zase všichni spolu. O fyzickém napadení matky nemluvila a o otci se nevyjadřuje nepřátelsky. Ani jeden z rodičů paní učitelky na novou situaci v rodině neupozornit. ÍBn;ľväíévi^e naši Školu od L třídy. Do školy i školní družiny chodí rada. Navštevi také školní kroužky (vaření, keramika, street dance). Ve třídě iná kamarádky i kamarády, to veselá, usměvavá a přátelská holčička, která je ochotná pomoci dětem i dospelým. ^ školy je pečlivě pripravená, týká se to jak domácích úkolů, pomůcek, učiva i svačinek. Obi má zaplacené včas. Školní docházku má pravidelnou. Absenci má vždy řádně omluven V hodinách hezky spolupracuje, hlásí se. Je snaživá, samostatná a při plnení úkolu svědomitá. V prvním pololetí prospěla s vyznamenáním, ze všech předmětů byla ohodnoc známkou 1. Se školou spolupracovali oba rodiče, účastnili se třídních schůzek, hovorov, hodín a střídali se ve vyzvedáváni ^^^ze školní družiny. Doma se připravuje, zad úkoly plní a včas odevzdává. Domácí práce kontrolují a dohlíží na přípravu oba rodiče. Otec se přišel informovat o prospěchu| | třídní učitelky v prvním pololetí, mluv i o obou rodičích hezky.