Fashion právo

Čtvrtý blok

PŘEDNÁŠÍ:

Svatava Veverková a Veronika Žolnerčíková

 

PROGRAM:

V rámci čtvrtého bloku se zaměříme na ochranu spotřebitele v módním průmyslu, prezentaci módy na sociálních sítí.

 

POVINNÁ ČETBA:

Literatura:

KHELEROVÁ Vladimíra, HAUNEROVÁ Klára, ŠIMONOVSKÁ Zuzana: Fashion management. GRADA, 2019, str. 150-156.

FAUX, David H. The American bar association’s legal guide to fashion design, str. 71–92, 127.

JIMÉNEZ, Guillermo a Barbara KOLSUN. Fashion law: a guide for designers, fashion executives, and attorneys. Second edition. New York, NY: Fairchild Books, 2014, str. 221, 227.

Judikatura:

6 Afs 278/2016 – 54,  David Lafata v. Odvolací finanční ředitelství Odkaz

Další zdroje:

https://www.idu.cz/dokumenty/potencial_modniho_sektoru_web.pdf

https://www.businessoffashion.com/education/collection/fashion-business-basics

https://www.legifrance.gouv.fr/affichCodeArticle.do;jsessionid=669561A8F8C652FEAF2E1A5EB061F39A.tplgfr24s_1?cidTexte=LEGITEXT000006072050&idArticle=LEGIARTI000006904596&dateTexte=20200505&categorieLien=cid#LEGIARTI000006904596  

https://modelalliance.org

https://www.britishfashioncouncil.co.uk/uploads/files/1/Model%20Health%20Inquiry%20Review%20Feb%2016.pdf

https://cfda.com/philanthropy/initiative/initiative-for-health-safety-and-diversity

 

 

Následující