Správní právo procesní - seminář

Informace ke způsobu distanční výuky

V této podkapitole naleznete všechny informace k organizaci výuky seminářů dr. Chamráthové Richterové.

V případě dotazů mě zastihnete na mailu anna.chamrathova@mail.muni.cz nebo 378809@mail.muni.cz
Mé KH se konají každé pondělí 13.00-14.00 a každou středu 9.45-10.45 jednak v mé kanceláři, jednak e-mailem. Obratem zodpovím každý mail, který v té době obdržím, ostatní zodpovím průběžně. Pokud budete chtít řešit něco složitějšího a nemůžete se dostavit osobně, napište mi žádost o konzultaci přes Skype.
Dotazy k organizaci výuky a k vyučované materii můžete pokládat i v rámci diskusního fóra předmětu, které jsem zřídila. V něm jednak budou moci z Vašich dotazů profitovat i Vaši kolegové, kteří nebudou muset opakovaně vznášet stejné dotazy, jednak v něm můžete s Vašimi kolegy dále diskutovat.

Výuka se koná přes aplikaci MS Teams. Je potřebné, abyste si všichni tuto aplikaci nainstalovali, zprovoznili a přihlašovali se do ní skrze svůj univerzitní účet. Pro účely výuky seminářů je v této aplikaci vytvořen tým, v jehož rámci budete mít zpřístupněnu účast na online seminářích konaných formou schůzky v týmu.
Pečlivě si pročtěte následující pokyny k přihlášení se k týmu a průběhu schůzky v týmu. Upozorňuji, že jiné předměty a jiní vyučující mohou používat jiné způsoby přihlašování a organizace výuky.

Je nezbytné, abyste měli funkční mikrofon a nejlépe i videokameru

Pokyny k přihlášení se k týmu seminářů

Tyto pokyny jsou uzpůsobeny pro variantu aplikace pro počítače, v mobilních zařízeních může vypadat mírně odlišně.

  1. Po přihlášení se do aplikace (univerzitním účtem) vyberte záložku Týmy na levé straně obrazovky.
  2. V pravém horním rohu obrazovky vyberte možnost Připojit se k týmu nebo vytvořit nový.
  3. Do okénka Připojit se k týmu pomocí kódu zadejte následující kód:
    n16fjer
  4. Nyní byste měli být připojeni k týmu předmětu. Po rozkliknutí týmu byste na levé straně obrazovky měli vidět kanály týmu pojmenované podle čísla semináře (1. seminář, 2. seminář atd.) a kanál Obecné. V rámci kanálu semináře byste měli vidět dvě naplánované schůzky - jednu pro úterní semináře a jednu pro středeční semináře.
  5. Toto vše si co nejdříve vyzkoušejte - pokud až na začátku semináře zjistíte, že Vám něco nefunguje, nebudu Vám schopna pomoci a seminář si buď budete muset nahradit nebo budete mít neomluvenou absenci
  6. Pokud něco fungovat nebude, neprodleně se mi ozvěte.
  7. Abyste si mohli vyzkoušet i schůzky, jsou na čtvrtek v 10.00-10.30 a 15.00-15.30 naplánovány v týmu v kanálu Obecné dvě zkušební schůzky s názvem Informace k organizaci výuky. Na těchto schůzkách budu přítomna a zodpovím jakékoli Vaše dotazy ohledně průběhu výuky, její organizace, dostupnosti studijních materiálů apod. 
    Informace o průběhu schůzky naleznete níže.

Průběh semináře=schůzky

Při schůzce můžete nastavit, zda si přejete mít zapnutý mikrofon či videokameru. Funkční mikrofon je pro výuku nezbytný a povinný, videokameru prozatím povinně nařizovat nebudu, jelikož chápu, že si ji někteří z Vás nemusí mít k dispozici. Očekávám ale, že většina z Vás ji zapnutou mít bude. 

Abyste nerušili hlukem, šumem či jinými zvuky, po připojení se ke schůzce mikrofon vypněte (neplatí pro ty, kteří nemají funkční kameru). Zapínejte jej, jen když budete chtít něco říci. 

Kdo bude chtít vznést dotaz, může reagovat "zdvihnutím ruky". Na řádku, kde máte možnost vypnutí a zapnutí kamery a mikrofonu byste měli vidět symbol ruky. Kliknutím se "přihlásíte", a poté, co Vás vyzvu, můžete začít hovořit. Poté, co považujete Váš dotaz za zodpovězený nebo příspěvek k diskusi za skončený, opět klikněte na symbol ruky, abyste se přestali "hlásit".

Vyučuji 4 semináře - 3 v úterý a 1 ve středu. Pro tyto účely je zřízena v MS Teams 1 schůzka pro všechny úterní semináře a 1 pro středeční. Úterní schůzka trvá od 8.00 do 14.00 a středeční od 8.00 do 10.00. V té době se můžete kdykoli připojit., semináře začínají vždy v 8.00, 10.00 a 12.00 a trvají cca 100 minut.

Na začátku semináře vždy proběhne prezence, díky které se ověří, zda všem všechno správně funguje.

Během semináře budete pravidelně vyvoláváni a očekává se, že v rámci povinné aktivní účasti budete reagovat. Sami můžete kdykoli vznést jakýkoli dotaz, předtím se ale prosím "přihlašte" pomocí ikony ručky.

Materiály používané při výuce

  • Prezentace - bude promítána při schůzce v MS Teams, verze bez řešení příkladů bude k dispozici v této osnově v podkapitole k příslušnému semináři a ve studijních materiálech předmětu.
  • Zadání delších příkladů a podání - bude k zveřejněno v příslušné podkapitole osnovy před začátkem semináře, v rámci semináře budete v případě potřeby vyzváni, ať si zadání zpřístupníte.
  • Zadání domácí práce - obdržíte mailem a bude zveřejněno  v příslušné podkapitole osnovy
  • Ukázky dokumentů z praxe - budou promítnuty při schůzce v MS Teams, poté budou zpřístupněny ve studijních materiálech předmětu (odkaz naleznete i v příslušné podkapitole osnovy).
  • Průběžné testy - odpovědníky v ISu přístupné standardním způsobem

Odevzdávání plnění 

Všechna plnění vložíte do odevzdávárny příslušného semináře. Odkaz na odevzdávárnu naleznete vždy i v příslušné podkapitole osnovy.

  • Domácí práce - odevzdat před začátkem semináře, kterého se student zúčastnil. Při odevzdávání v rámci absence nejpozději před začátkem posledního semináře, na kterém se daná problematika probírá (viz program seminářů). Poslední možnou chvíli poznáte i z nastavení odevzdávárny.
  • Povinná plnění vypracovávaná v rámci semináře - odevzdat na konci semináře, kterého se student zúčastnil.
  • Povinná plnění, která měla být vypracována na semináři, ale student se jej nemohl zúčastnit - odevzdat do data stanoveného vyučujícím.

Časté problémy při schůzkách v MS Teams

  • nemám zapnutý zvuk/mikrofon v nastavení počítače
  • nemám zapnutý zvuk/mikrofon v nastavení Teams
  • mám zapnutý zvuk/mikrofon, ale hlasitost mám staženou na minimum
  • mám v zařízení zapojená sluchátka, ale zapomněl jsem na to, takže je nemám na uších, zvuk jde do sluchátek a já nic neslyším