Správní právo procesní - seminář

organizační záležitosti


Program seminářů a podmínky pro udělení zápočtu naleznete zde.

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/law/podzim2020/MP701Z/op/program_seminaru_SPP_2020.docx

V rámci jednotlivých seminárních skupin byla založena disuzní fóra ohledně organizačních věcí.

V případě dotazů mě zastihnete na mailu lukas.potesil@law.muni.cz. Konzultační hodiny mám v úterý (9-10h) a ve čtvrtek (14-15h), a to, s ohledem na aktuální situace výlučně elektronicky. Budu se snažit rychle reagovat na vás mail. Pokud budete chtít řešit něco složitějšího, můžeme konzultovat přes MS Teams.

Výuka se koná přes aplikaci MS Teams. Je potřebné, abyste si všichni tuto aplikaci nainstalovali, zprovoznili a přihlašovali se do ní skrze svůj univerzitní účet. Pro účely výuky seminářů je v této aplikaci vytvořen tým, v jehož rámci budete mít zpřístupněnu účast na online seminářích konaných formou schůzky v týmu.

Pečlivě si pročtěte následující pokyny k přihlášení se k týmu a průběhu schůzky v týmu. Upozorňuji, že jiné předměty a jiní vyučující mohou používat jiné způsoby přihlašování a organizace výuky.

Je nezbytné, abyste měli funkční mikrofon a nejlépe i videokameru.

Průběh semináře=schůzky

Při schůzce můžete nastavit, zda si přejete mít zapnutý mikrofon či videokameru. Funkční mikrofon je pro výuku nezbytný a povinný, videokameru prozatím povinně nařizovat nebudu, jelikož chápu, že si ji někteří z Vás nemusí mít k dispozici. Očekávám ale, že většina z Vás ji zapnutou mít bude. 

Abyste nerušili hlukem, šumem či jinými zvuky, po připojení se ke schůzce mikrofon vypněte (neplatí pro ty, kteří nemají funkční kameru). Zapínejte jej, jen když budete chtít něco říci. 

Kdo bude chtít vznést dotaz, může reagovat "zdvihnutím ruky". Na řádku, kde máte možnost vypnutí a zapnutí kamery a mikrofonu byste měli vidět symbol ruky. Kliknutím se "přihlásíte", a poté, co Vás vyzvu, můžete začít hovořit. Poté, co považujete Váš dotaz za zodpovězený nebo příspěvek k diskusi za skončený, opět klikněte na symbol ruky, abyste se přestali "hlásit".

Na začátku semináře vždy proběhne prezence, díky které se ověří, zda všem všechno správně funguje.

Během semináře budete pravidelně vyvoláváni a očekává se, že v rámci povinné aktivní účasti budete reagovat. Sami můžete kdykoli vznést jakýkoli dotaz, předtím se ale prosím "přihlašte" pomocí ikony ručky.

Materiály používané při výuce

  • Prezentace - bude promítána při schůzce v MS Teams, verze bez řešení příkladů bude k dispozici v této osnově v podkapitole k příslušnému semináři a ve studijních materiálech předmětu.
  • Zadání delších příkladů a podání - bude k zveřejněno v příslušné podkapitole osnovy před začátkem semináře, v rámci semináře budete v případě potřeby vyzváni, ať si zadání zpřístupníte.
  • Zadání domácí práce - obdržíte mailem a bude zveřejněno  v příslušné podkapitole osnovy
  • Ukázky dokumentů z praxe - budou promítnuty při schůzce v MS Teams, poté budou zpřístupněny ve studijních materiálech předmětu (odkaz naleznete i v příslušné podkapitole osnovy).
  • Průběžné testy - odpovědníky v ISu přístupné standardním způsobem

Odevzdávání plnění 

Všechna plnění vložíte do odevzdávárny příslušného semináře. Odkaz na odevzdávárnu naleznete vždy i v příslušné podkapitole osnovy.

Časté problémy při schůzkách v MS Teams

  • nemám zapnutý zvuk/mikrofon v nastavení počítače
  • nemám zapnutý zvuk/mikrofon v nastavení Teams
  • mám zapnutý zvuk/mikrofon, ale hlasitost mám staženou na minimum
  • mám v zařízení zapojená sluchátka, ale zapomněl jsem na to, takže je nemám na uších, zvuk jde do sluchátek a já nic neslyším