Organizační pokyny
Výuka bude probíhat v čase
dle rozvrhu distančním způsobem prostřednictvím aplikace MS TEAMS. Každý
vyučující zřídí pro jednotlivé seminární skupiny tým v aplikaci MS TEAMS
s názvem Finanční právo III/x, kde x značí číslo seminární skupiny. Jednotlivé
schůzky (semináře) jsou naplánovány v souladu s rozvrhem v ISu.
Předpokládá se účast studenta v jeho semináři dle platných předpisů
(nejvýše jedna neúčast ve výuce atd.).
Odůvodněné nahrazování je možné primárně u téhož vyučujícího,
v nezbytných případech též i jiného vyučujícího. V případě
nahrazování je vždy povinnost upozornit vyučujícího svého semináře a samostatně
také vyučujícího (seminarizujícího) náhradní skupiny – bez toho nebude student
zařazen do příslušného týmu a nebude se moci výuky zúčastnit!
Pokud se student výuky nezúčastní
(nad rámec povolené absence), je povinen vypracovat plnění zadané
seminarizujícím (vyučujícím té seminární skupiny, do které je student zapsán v ISu).
Podmínky pro ISP jsou zveřejněny v samostatném dokumentu
v ISu.
Zápočet: Online test (10 otázek ano x ne) z materie seminární
výuky, 10 minut, minimální úspěšnost 60 % pro absolvování. Termín testu: v zápočtovém týdnu, každý vyučující specifikuje termín pro své sem. sk.