Právo e-commerce

Reklama. Elektronizace cenných papírů (J. Kotásek)

Přednáška J. Kotáska se bude týkat regulace reklamy se zvláštním zaměřením na případy internetové reklamy. V závěrečné části se formou případové studie budeme věnovat v rámci exkurzu problematice cenných papírů.

Prezentace k reklamě a její regulace (se zvláštním zaměřením na internetovou reklamu) je k dispozici zde:



Pro zájemce odkazy na podcast k samoregulaci reklamy:

Pro zájemce o hlubší výklady ke srovnávací reklamě a parazitování jsou na YouTube k dispozici tyto podcasty:

Pro zájemce o právní úpravu veřejně činných osob v reklamě je k dispozici tento popularizační text z blogu J. Kotáska:


V závěru přednášky se dostaneme k oblasti práva cenných papírů. V tomto exkurzu bude výklad založen na řešení jednoduchého praktického zadání (či praktických otázek): Lze v českém právu obecně či prostřednictvím elektronizace dosáhnout anonymity vlastníka cenného papíru? Pokud ano, jaké rizika či nevýhody takové řešení přináší?

Výklad k imobilizaci cenných papírů (která bude jednou z uvažovaných cest k anonymitě), najdete níže: