Úvod do marketingu

Semestrální práce

Téma:
Je možné si zvolit jedno z těchto témat:
  • Měření spokojenosti zákazníků u advokátních společností
  • Možnosti segmentace a jejich využití v právnických profesích
  • Reklama a právnické profese 
  • Cenová politika a advokátní společnosti
  • Vlastní marketingový projekt
  • Vlastní téma (je nutné schválit vyučujícím)

Poznámka:

  • Všechny semestrální práce musí obsahovat teoretickou část (správně označené přímé a nepřímé citace z různých zdrojů) a část aplikační
  • Aplikační část bude obsahovat konkrétní praktická doporučení, příp. komparaci (např. situace u různých advokátních společností)
  • Práci je možné zpracovávat max. ve dvojicích.

Formální náležitosti:

  • Rozsah: min. 1 500 slov
  • Nejzazší termín odevzdání: 30. listopad
  • Odevzdat:  Do Odevzdávárny IS

Presentace semestrální práce:

  • ppt prezentace vložená do Odevzdávárny IS nejpozději do 8. prosince
  • délka prezentace je cca 10 minut
  • po prezentaci bude probíhat diskuse
  • termín pro prezentaci je: 10. prosince
  • prezentaci si připraví všichni studenti, vyučující vybere na posledním semináři ty, kteří budou své téma prezentovat 
Následující