MASARYKOVA UNIVERZITA BRNO Lékařská fakulta Katedra porodní asistence a zdravotnických záchranářů Program: ZDRAVOTNICKÝ ZÁCHRANÁŘ Potvrzení docházky na Odbornou praxi v NP v akademickém roce 201 _ /201 _ ; semestr 2., ročník 1. Jméno:____________________________________________ Den praxe: ⃝ středa ⃝ pátek Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele. ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Pracoviště: Razítko, podpis školitele ↓ Datum SoučetPrac. doba Celkem hodin: ___________ Kontrolovala: GREI dne: ____________________ Podpis: ______________________ Pracoviště: Datum Prac. doba Podpis školitele HODNOCENÍ STUDENTA Prosím o objektivní hodnocení překládaných položek s využitím hodnotící škály. Děkuji, Liana Greiffeneggová HODNOTÍCÍ ŠKÁLA A B C D E F celkově Výborně Velmi dobře Dobře Uspokojivě Vyhovující Nevyhovující A - F CÍLOVÉ VĚDOMOSTI  vycházejí ze znalostí léčebně ošetřovatelských základů péče o dospělé i děti ve zdravotnických zařízeních,  student si osvojí znalosti o hygienickém režimu zdravotnického zařízení v ošetřování nemocných, včetně specifik intenzívní péče, péče o děti a novorozence, psychiatrické péče a úseku anestezie na operačním sále.  student si upevní znalosti a postupy odpovídající bezpečnosti práce a ochraně zdraví při práci, zejména při ošetřování rizikových pacientů,  studenti budou schopni stručné charakteristiky harmonogramu práce jednotky intenzívní péče a operačního sálu. CÍLOVÉ DOVEDNOSTI  schopnost orientace ve stavebním uspořádání a v uložení pomůcek na ošetřovací jednotce (OJ), orientace v celém komplexu zdravotnického zařízení.  orientace v dokumentaci OJ (terapeutické i ošetřovatelské), postupné zvyšování samostatnosti při práci s touto dokumentací.  za spolupráce ošetřovatelského týmu OJ (školitelky) samostatné vedení dokumentace alespoň u tří pacientů.  schopnost samostatné komunikace s pacienty, zohledňování jejich potřeb podle předem stanovených cílů ošetřovatelské péče.  schopnost stanovovat míru rizika vzniku komplikací u svěřených pacientů.  získávání jistoty při výkonech prováděných na OJ v rámci terapeutické i ošetřovatelské složky péče u svěřených pacientů.  schopnost stručné charakteristiky práce na této OJ a typu pacientů.  schopnost stručné charakteristiky základní řady léčiv nejčastěji užívaných na této OJ.  získání jistoty v samostatné a aktivní práci při přípravě na vyšetřovací a terapeutické výkony u pacientů OJ. Hodnocená položka Hodnocení - zaškrtněte Dochvilnost □ A □ B □ C □ D □ E □ F Celková úprava □ A □ B □ C □ D □ E □ F Komunikace v týmu □ A □ B □ C □ D □ E □ F Schopnost spolupráce v týmu □ A □ B □ C □ D □ E □ F Samostatnost □ A □ B □ C □ D □ E □ F Využívání konzultací □ A □ B □ C □ D □ E □ F Schopnost sebehodnocení □ A □ B □ C □ D □ E □ F Respektování pravidel □ A □ B □ C □ D □ E □ F Dodržování BOZP □ A □ B □ C □ D □ E □ F Aktivní přístup k práci □ A □ B □ C □ D □ E □ F Zodpovědnost □ A □ B □ C □ D □ E □ F Komunikace s pacienty □ A □ B □ C □ D □ E □ F Postoj k potřebám pacienta □ A □ B □ C □ D □ E □ F Manuální zručnost □ A □ B □ C □ D □ E □ F Vědomosti, odborné znalosti □ A □ B □ C □ D □ E □ F Plnění zadaných úkolů v odpovídající kvalitě □ A □ B □ C □ D □ E □ F Celková připravenost □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ A □ B □ C □ D □ E □ F □ A □ B □ C □ D □ E □ F Celkově (závěr) □ A □ B □ C □ D □ E □ F Podpis a razítko hodnotitele