Týden 4: Seberegulace - pojmy a principy (T. Malatincová)
ZADÁNÍ DOMÁCÍHO ÚKOLU 3
Student si po
těžkém zkouškovém období dal závazek, že v novém semestru se začne usilovně
připravovat již od prvního týdne. Na začátku semestru si sežene veškerou
potřebnou literaturu a každý večer si říká: „Tak a od zítřka jdu na to! Ráno
vstanu, nasnídám se a začnu se prostě učit...“ Nikdy ale tento plán nenaplní. I
když se mu někdy povede přečíst pár listů učebnice, věnuje tomu pouze mizivé
množství času a pořádně ani neví, co četl. Nakonec se opět začne učit pouze
těsně před zkouškou.
Proč myslíte,
že se to děje? Jaké jsou nejčastější důvody tohoto bohužel běžného problému? Co
by měl student začít dělat jinak, aby měl větší šanci na úspěch?
Vaši reakci na otázku/otázky vložte nebo vepište přímo do okýnka na odkazu níže. Termín odevzdání pro započtení úkolu je pondělí 7. 3. 2022. Prosíme, neposílejte úkoly emailem, nebudou započteny!
V případě technických potíží se okamžitě obraťte emailem na T. Malatincovou, ne však po uplynutí termínu odevzdávání!
Samotný obsah zamyšlení není součástí hodnocení, avšak k uznání musí být Vaše odpověď k věci a musí být zjevné, že jste se nad otázkou skutečně zamyslel/a (jedna-dvě povrchní věty nebudou uznány jako splněný úkol). Není nutné psát souvislý text, lze odpovídat i v bodech, prosíme ale o srozumitelnost a dodržení základních principů spisovného jazyka (diakritika, interpunkce, pravopis).