Mezi úkoly obecné pedagogiky tak jak je uvádí Průcha nepatří: a) vymezení struktury pedagogického myšlení c) zprostředkování mezi teorií a praxí b) kritické zhodnocení historického dědictví d) zprostředkování mezi teorií a výzkumem pedagogiky Který z následujících termínů nepatří do oblasti pedagogických výzkumů: a) reliabilita c) validita b) hominizace d) školní etnografie Termíny waldorfská, montessoriovská, freinetská, jenská a daltonská škola patří do oblasti: a) andragogiky c) alternativního školství b) antipedagogiky d) rodinné výchovy Mezi pedagogické disciplíny dělené dle oblastí aplikace nepatří: a) rodinná pedagogika c) vojenská pedagogika b) inženýrská pedagogika d) technologie vzdělávání Mezi formy školní výchovy jako jedné z výchovně-vzdělávacích forem dle Jůvy nepatří: a) hromadné formy výchovné práce c) individuální podoba výchovné práce b) skupinové formy výchovné práce d) autoedukační podoba výchovné práce Termínem dedukce rozumíme: a) rozdělení žáků do skupin c) osvojováním kultury společnosti b) procesem usuzování d) vzájemným působením jedinců Vypište 9 základních výchovně-vzdělávací principy : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Uveďte jak dělíme podmínky výchovy a stručně obě kategorie (jednou větou) charakterizujte : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… +--------------------------------------------------------------------------------------------+ |kurikulum | | | | | | | | |-----------------+--------------------------------------------------------------------------| |funkcionální | | |výchova | | |-----------------+--------------------------------------------------------------------------| |Bílá kniha | | | | | | | | |-----------------+--------------------------------------------------------------------------| |edukační | | |realita | | +--------------------------------------------------------------------------------------------+