Diplomový seminář I PhDr. Simona Saibertová, Ph. D. Katedra ošetřovatelství a porodní asistence Lékařská fakulta, Masarykova univerzita Harmonogram –Předmět každý semestr – diplomový seminář I – IV – –Ukončen vždy zápočtem za splnění zadaných úkolů a za povinnou docházku (80%) https://www.youtube.com/watch?v=C6-OXKKngNo Harmonogram v semestrech –1. semestr zápočet za – volba tématu, definice klíčových slov, rešerše literatury –2. semestr zápočet za – teoretickou část schválenou školitelem –3. semestr zápočet za – empirickou část schválenou školitelem –4. semestr zápočet za – odevzdání práce Harmonogram DP Měsíc a rok Činnost Termín Říjen 2020 Přihlášení studenta k tématu od 9. 11. do 30. 11. 2020 Leden 2021 Odevzdání rešerše včetně PICO otázky do odevzdávárny předmětu do 31 .1. 2021 – zápočet Červen 2021 Finalizace teoretické části DP 15. 6. 2021 – zápočet Leden 2022 Finalizace empirické části 30. 1. 2022 – zápočet Aktualizovat definitivní název v ČJ a AJ a vložit do IS MUNI 30. 1. 2022 Duben 2022 Vložení BP/DP do archivu závěrečné práce v IS MUNI prezenční i kombinovaná forma studia. 30. 4. 2022 24:00 hod – zápočet Předání BP/DP (1 výtisk) fyzicky na sekretariát KOPA 30. 4. 2022 12:00 hod. V případě, že je závěrečná práce odeslána poštou, je rozhodným kritériem datum na razítku při odeslání. Práce není dále archivována po SZZ si ji student odnáší. V případě mimořádných epidemiologických opatření bude změna odevzdání tištěné práce. Květen 2022 Přihlášení studentů k SZZ 24. 5. 2022 Organizace výuky –Formou přednášek –Formou cvičení - notebook, tablet ve dvojicích –Formou diskuze Téma práce –Přihlášení k tématu práce elektronickou formou na výzvu – vyučující budou mít zadaná témata, ke kterým se studenti přihlašují. –Ke stanovenému tématu budou definovány klíčová slova a anotace –K jednomu tématu se může přihlásit pouze jeden student. –Ve výjimečných případech může po předchozí dohodě s vyučujícím předmětu Diplomový seminář spolupracovat na jednom tématu více studentů. – –Možnost volby vlastního tématu – nebo školitele Externí školitel? –Je možná osobní domluva za bezplatné vedení –Informace o vedení externím školitelem nahlásit do 30.11.2020 na email: saibert@med.muni.cz – –Informace bude obsahovat: –Jméno včetně titulů –Pracoviště –Email –Telefon – –Na KOPA Vám bude rovněž přidělen konzultant, který vám pomůže hlavně v metodologické části. – Metodika –Metodika ke zpracování závěrečné práce pro vybrané nelékařské zdravotnické obory –https://is.muni.cz/do/rect/el/estud/lf/js19/metodika_zp/web/index.html Rozhodovací proces Principy spolupráce student - školitel –Na straně studenta: -Přijmutí zodpovědnosti za svoji práci -Ujednání a dodržení časového harmonogramu -Aktivní samostatná práce -Příprava na konzultace -Respektování stylu komunikace se školitelem - –Na straně školitele –- inspirovat, vést, podporovat, korigovat a motivovat - Počet jednotlivých konzultací je velmi individuální a reflektuje vzájemnou situaci Označení souboru – –Při elektronické konzultaci označení souboru –Příjmení_zkrácený název_datum – – –Příklad: Vesela_DP_18.6.2020 – –Nesprávné označení – diplomka, pokus o diplomku, Veselá_ další verze, poslední verze – – – – Zálohujte!! Struktura DP –preliminária (úvodní listy) –obsah, –hlavní text: úvod, – teoretický celek, – empirickou část, – diskusi, – doporučení pro klinickou praxi, – závěr, –anotaci, –literární přehled, –seznam zkratek, seznam tabulek, seznam grafů, seznam obrázků, seznam příloh a přílohy. –Text závěrečné práce se doporučuje psát v trpném rodě (např. bylo provedeno), případně v první osobě množného čísla (tzv. autorský plurál), v minulém nebo přítomném čase. Minimální rozsah 50 normostran bez příloh Dotazy –