Všechny prosíme, abyste nám hlásili změny a výměny lekcí, pokud si je domluvíte mezi sebou. Potřebujeme mít vždy aktuální informace.
- Lektoři-akademici hlásí změny Tereze Prokopové.
- Studentští lektoři hlásí změny Danovi Barvíkovi.
Zde najdete veškerá data a termíny týkající se výuky PP přehledně v jedné tabulce.
Rozvrh je dostupný v SIMUportfoliu:
Pro přihlášení potřebujete znát své přihlašovací údaje do IS MUNI (UČO a primární heslo).
Svůj rozvrh si zobrazíte kliknutím na své jméno vpravo nahoře, v profilu dále na záložku Seminární skupiny.
Pokud byste z nějakého důvodu potřebovali informace o jiných lekcích, najdete informace následovně:
Celkový přehled rozvrhu najdete NOVĚ v hlavním menu vlevo na hlavní stránce.
Vyberte si filtry, které vám vyhovují - můžete nastavit konkrétní datum, použít filtr Dnes nebo Zítra apod. Výsledky si můžete seřadit např. podle data nebo ID skupiny apod. V celkovém přehledu však vidíte i lekce některých dalších předmětů, které v SIMU probíhají.
Kliknutím na lupu vpravo u dané skupiny zobrazíte detaily k dané lekci.
3. Rozvrh - studentští lektoři
Rozvrh je dostupný v SIMUportfoliu:
Pro přihlášení potřebujete znát své přihlašovací údaje do IS MUNI (UČO a primární heslo).
Studentští lektoři najdou svůj rozvrh kliknutím na své jméno vpravo nahoře, v profilu dále na záložku Seminární skupiny.
Pokud byste objevili jakékoliv nesrovnalosti, ozvěte se na e-mail Danovi Barvíkovi (barvik@med.muni.cz). Do zprávy napište celý kód seminární skupiny (např. VLPO011c/pp_1_10) a rovněž důvod, proč vám lekce nesedí/proč ji potřebujete vyměnit.
Náhradníci
Administrátoři z týmu PP vidí v rozvrhovacím systému seznam náhradníků pro každou lekci. Pokud se uvolní nějaké místo, bude náhradníkům, kteří mají dle rozvrhů volno, odeslán automatický e-mail, v němž budete moci zaškrtnout, zda máte čas/zájem danou lekci učit. Následně bude moci administrátor podle dostupnosti náhradníků vybrat toho, kdo lekci odučí. Tomu poté přijde potvrzovací e-mail.
Studenti bez přidělených lekcí
Existuje malá skupina studentských lektorů, u nichž nejsme schopni získat informace o jejich rozvrhu (tzn. mají nějakým způsobem upravený studijní plán, např. po domluvě se studijním odd.). Těmto studentům bohužel nejsme schopni rozvrh automaticky vygenerovat. Nicméně jim bude chodit nabídka uvolněných lekcí do e-mailu, kde následně můžou projevit o daný termín zájem nebo ho odmítnout.
Pokud se lektor-akademik nebo studentský lektor nedostaví 10 min před začátkem hodiny do společné sdílené pracovny bez zanechání zprávy u kolegů, kontaktujte prosím techničku Lenku Divišovou (tel. +420 776 616 069). Lenka lektora kontaktuje a zjistí, kde nastal problém, příp. zajistí jeho řešení.
Všechny prosíme, abyste nám hlásili změny a výměny lekcí, pokud si je domluvíte mezi sebou. Potřebujeme mít vždy aktuální informace.
Setkávat se letos budeme ve 3. patře ve sdílené pracovně s číslem 322. Ta se nachází za přepážkou u studentských skříněk, všichni máte aktivován přístup do chodby na ISICu (akademici na zaměstnanecké, resp. nemocniční kartě). Místnost bude v době výuky (7:30 - 16:30) odemknutá techniky.
Pro přístup do místnosti mimo tuto dobu je nutné si na recepci vyzvednout klíč. V této místnosti jsou PC, ke kterým se přihlašujete klasicky pomocí UČO a sekundárního hesla. Všechny jsou dostupné i dalším externistům SIMU, ačkoliv místnost 322 bude primárně určena nám, všude se můžete potkat i s dalšími kolegy ze SIMU.
V zázemí je k dispozici šatna se skříňkami s nastavitelným číselným zámkem a WC se sprchou. Lektoři-akademici i studentští lektoři využívejte prosím primárně tuto šatnu, nikoliv studentské na ISIC. Návod ke skříňkám je na místě.
K dispozici je také kuchyňka, kde si můžete uložit jídlo do lednice či ohřát v mikrovlnné troubě a rovněž uvařit kávu. Při použití místního kávovaru prosíme o příspěvek 10 Kč/kávu do kasičky na místě, abychom mohli doplňovat čerstvou kávu.