Metodologie vědy a výzkumu II - seminář
-
Metodologie vědy a výzkumu II - seminář
-
Nyní studovatKVALITATIVNÍ VÝZKUM
-
Nyní studovatDiskurzivní analýza/analýza diskurzu (Discourse analysis, DA)
-
Nyní studovatEtnografický výzkum (Ethnography)
-
Nyní studovatZakotvená teorie (Grounded theory)
-
Nyní studovatSituační analýza (Situational analysis, SA)
-
Nyní studovatFenomenologie (fenomenologické zkoumání, Phenomenology)
-
Nyní studovatTematická analýza (Thematic analysis)
-
Nyní studovatNarativní analýza/výzkum
-
Nyní studovatMetody sběru dat v kvalitativním výzkumu
-
Nyní studovatPříprava, kódování a zobrazování dat v kvalitativním výzkumu
-
Nyní studovatMetody vyhodnocení a interpretace kvalitativních dat
-
•COREQ (Consolidated criteria for reporting qualitative research – Konsolidovaná kritéria pro vykazování kvalitativního výzkumu)
-
•SRQR (Standards for reporting qualitative research: a synthesis of recommendations – Standardy pro vykazování kvalitativního výzkumu)
-
•ENTREQ (Enhancing transparency in reporting the synthesis of qualitative research – Zvyšování transparentnosti při vykazování syntézy kvalitativního výzkumu)
-
-
Nyní studovatVztah mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem
-
Nyní studovatCase study
-
Nyní studovatProjektovani, grantove, agentury
-
Nevýhody smíšeného výzkumu
PRACOVNÍ ZÁTĚŽ
Výzkum smíšenými metodami je velmi náročný na práci. Sběr, analýza a syntéza dvou typů dat do jednoho výzkumného produktu vyžaduje mnoho času a úsilí a často se na něm podílejí spíše mezioborové týmy výzkumníků než jednotlivci.
ROZDÍLNÉ NEBO PROTICHŮDNÉ VÝSLEDKY
Pokud vaše analýza přinese protichůdné výsledky, může být velmi náročné vědět, jak je ve
studii smíšených metod interpretovat. Pokud se kvantitativní a kvalitativní výsledky neshodují nebo se obáváte, že se u vás
mohou
vyskytovat matoucí proměnné, může být nejasné, jak postupovat.
-
Metodologie vědy a výzkumu II - seminář
-
Nyní studovatKVALITATIVNÍ VÝZKUM
-
Nyní studovatDiskurzivní analýza/analýza diskurzu (Discourse analysis, DA)
-
Nyní studovatEtnografický výzkum (Ethnography)
-
Nyní studovatZakotvená teorie (Grounded theory)
-
Nyní studovatSituační analýza (Situational analysis, SA)
-
Nyní studovatFenomenologie (fenomenologické zkoumání, Phenomenology)
-
Nyní studovatTematická analýza (Thematic analysis)
-
Nyní studovatNarativní analýza/výzkum
-
Nyní studovatMetody sběru dat v kvalitativním výzkumu
-
Nyní studovatPříprava, kódování a zobrazování dat v kvalitativním výzkumu
-
Nyní studovatMetody vyhodnocení a interpretace kvalitativních dat
-
•COREQ (Consolidated criteria for reporting qualitative research – Konsolidovaná kritéria pro vykazování kvalitativního výzkumu)
-
•SRQR (Standards for reporting qualitative research: a synthesis of recommendations – Standardy pro vykazování kvalitativního výzkumu)
-
•ENTREQ (Enhancing transparency in reporting the synthesis of qualitative research – Zvyšování transparentnosti při vykazování syntézy kvalitativního výzkumu)
-
-
Nyní studovatVztah mezi kvalitativním a kvantitativním výzkumem
-
Nyní studovatCase study
-
Nyní studovatProjektovani, grantove, agentury
-