ŠKOLNÍ VÝLETY seznámení se zásadami 1) Seznámit žáky na místě konání výletu s prostředím -- s novými podmínkami 2) Poučit žáky o možnostech komunikace v případě , že žák se z nejrůznějších důvodů oddělí od skupiny 3) Jediný,kdo je oprávněn vydávat pokyny a rozhodnutí, je pověřená osoba vedením výletu . Pověření vedením určuje ředitel školy. 4) V případě, že ve skupině je několik tříd se svými třídními učiteli a pomocným doprovodem, zůstává právo rozhodnutí na osobě pověřené ředitelstvím školy vedení výletu. 5) Povinností pověřeného vedoucího výletu je zabezpečit stálý dozor nad bezpečností žáků při dodržování zásady, že na jeden dozor připadá maximálně 25 žáků. 6) Žáci nemohou mít tzv.osobní volno, kdy se jednotlivě či po menších skupinkách individuálně (bez ped.dozoru) pohybují v neznámém prostředí. 7) Žáci musí být veřejně seznámení s režimem prostředí, ve kterém budou nocovat. 8) V případě, že skupina nocuje, je povinností pověřeného vedoucího zajistit nepřetržitý noční pedagogický dozor. 9) Dozor nad žáky trvá po celou dobu vlastivědného putování, to je 24 hodin denně. 10) Rodiče žáka musí být informováni o místu ukončení dozoru (ukončení vlastivědného putování) nad žáky . O tomto bude mít organizátor písemný doklad parafovaný zákonným zástupcem žáka. V Brně dne : podpis: VLASTIVĚDNÉ PUTOVÁNÍ Třída : Místo (popis trasy) :................................................ ...................................................................................................................................................... Vedoucí určený ředitelem školy :................................. Ostatní zúčastnění (starší 18 ti let)................................ ........................................................................... ........................................................................... Před nástupem vlastivědného putování byli (y) poučeni(y) dne : Jméno,příjmení podpis .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................