Seznam literatury – Reedukace SPU Reedukace SPU BARTOŇOVÁ, M. Kapitoly ze specifických poruch učení II. Reedukace specifických poruch učení. Brno: MU, 2005. MATĚJČEK, Z. Dyslexie. Jinočany: H&H, 1995. POKORNÁ, V. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha: Portál, 1998. ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál, 2003. Výukové materiály pro žáky s SPU, materiály k reedukaci SPU Dyslexie BEDNÁŘOVÁ, J. Čteme se skřítkem Alfrédem. Čtení s porozuměním a hry s jazykem. BEDNÁŘOVÁ, J. Čtení pro mě. Čtenářské tabulky I, II, III. EMMERLINGOVÁ, S. Když dětem nejde čtení I. Čtení slov s otevřenou slabikou. EMMERLINGOVÁ, S. Když dětem nejde čtení II. Čtení slov s uzavřenou slabikou. MICHALOVÁ, Z. Čítanka pro dyslektiky I – IV. MICHALOVÁ, Z. Základy čtení I, II. SVOBODA, P. Zábavná cvičení pro rozvoj čtení. Oční pohyby, rozlišování znaků a písmen. ZELINKOVÁ, O. Čtení mě baví II. Přelet Atlantiku. Martinův sen. Dysgrafie BEDNÁŘOVÁ, J. Mezi námi pastelkami. Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 3 do 5 let. 1. díl. BEDNÁŘOVÁ, J.Co si tužky povídaly. Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let.2. díl. BEDNÁŘOVÁ, J. Na návštěvě u malíře. Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 5 do 7 let. 3.díl. BEDNÁŘOVÁ, J., Šmardová, V. Rozvoj grafomotoriky. Jak rozvíjet kreslení a psaní. LINC, V. Psaní jako hraní I., II. Rozcvičovací listy. PPP v Brně. Dysortografie BEDNÁŘOVÁ, J. Psaní s hraním. Tabulky pro nápravu dysortografických chyb. Treuová, H. Pracovní sešit pro nápravu vývojových poruch učení v českém jazyce I, II. Publikace nakladatelství Tobiáš: Český jazyk s Tobiášem… Publikace nakladatelství Nová škola: Opakujeme …. a další…. Dyskalkulie BEDNÁŘOVÁ, J. Počítání soba Boba. Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení od 3 do 5 let. 1. díl. BEDNÁŘOVÁ, J. Počítání soba Boba. Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení od 4 do 6 let. 2. díl. BLAŽKOVÁ, R a kol. Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy. Brno: Paido, 2000. MICHALOVÁ, Z. Rozvoj početních představ I, II, III. NOVÁK, J. Dyskalkulie, specifické poruchy počítání. Metodika rozvíjení početních dovedností. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2004. SIMON, H. Dyskalkulie. Jak pomáhat dětem, které mají potíže s početními úlohami. Praha: Portál, 2006. ADD/ADHD Blahutková, M. a kol. Psychomotorické hry pro děti s poruchami pozornosti a pro hyperaktivní děti. Brno: MU, 2005. Munden, a., arcelus, j. Poruchy pozornosti a hyperaktivita. Praha: Portál, 2002. Riefová, S. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole. Praha: Portál, 1999. Sefrontein, G. Potíže dětí s učením a chováním. Praha: Portál, 1999. žáčková, h., Jucovičová, D. Metody práce s dětmi s LMD (ADHD, ADD) především pro rodiče a vychovatele. Praha: D + H, 2005. Další… JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H., SOVOVÁ, H. Specifické poruchy učení na 2. stupni ZŠ. Praha: D+H, 2003. kirbyová, a. Nešikovné dítě. Dyspraxie a další poruchy motoriky. Praha: Portál, 2000. MICHALOVÁ, Z. Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na školách středních. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2004. sindelarová, b. Předcházíme poruchám učení. Soubor cvičení pro děti v předškolním roce a v první třídě. Praha: Portál, 2003. smutný, r., šafrová, a. Využití výpočetní techniky při reedukaci specifických poruch učení. Brno: Paido, 1997. Šimonovy pracovní listy. zelinková, o. Cizí jazyky a specifické poruchy učení. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2006.