Učební obor (řemeslo) …………………………………………………………… Popis řemesla (co řemeslník dělá, s jakými nástroji pracuje, v jakém prostředí, zda přichází do kontaktu s klienty, zákazníky, jestli může pracovat na živnostenský list atd.) Fotografie řemeslníka v činnosti (u stroje, na pracovišti, v terénu apod.) Speciální požadavky (limity) pro přijetí např. ukončené základní vzdělání, přijímací zkouška, ukončení základní školy s určitým prospěchem, nezbytné požadavky na zdravotní stav (např. absence barvocitu u elektromontážních profesí) – tedy nikoliv obecný požadavek na zdravotní prohlídku (to je jen potřebný alibismus), možnost studia pro zdravotně či sociálně znevýhodněné děti, atd. Potřebné předpoklady pro obor – nejen zájem, ale např. i speciální manuelní dovednosti, základy nějaké zájmové činnosti, základní jazykové dovednosti, elementární ovládání výpočetní techniky apod. Doba studia …………………… Způsob ukončení studia - výuční list (závěrečná zkouška – praktická, teoretická, apod.), Případné možnosti rozšíření oboru (kurzy, pokračování ve studiu apod.) Perspektivy uplatnění v praxi (trh práce, zájem výrobních podniků, výška možné mzdy apod.) Střední odborné učiliště, Integrovaná střední škola (plný název, adresa) ………................................................................................................................ Odevzdání úkolu: Elektronická podoba, rozsah min. 2 stránky Použití: Informační list pro žáky s mírným zdravotním či sociálním znevýhodněním (zvláštní školy, praktické základní školy) a jejich rodiče. Materiál má umožnit snadnou orientaci a upřesnit možnosti těchto žáků.