Analýza potřeb studentů v předmětech Němčina pro pedagogy A, Němčina pro speciální pedagogy A, Němčina pro sociální pedagogy A, Němčina pro sociální asistenty A 1. Uveďte prosím, který z uvedených předmětů jste navštěvoval/a: 2. Jakou formou jste studovali němčinu před vstupem do předmětu? (zakroužkujte): 1. střední škola 2. placený jazykový kurz 3. samostudium 4. jiná forma (jaká): 3. Jakého ukončení studia němčiny jste dosáhli? (zakroužkujte): 1. maturita 2. certifikát (jaký): 3. bez ukončení 4. Jak sami hodnotíte své znalosti před vstupem do předmětu podle stupnice Evropského referenčního rámce? (Vstupní test do předmětu je na úrovni A2.) Zakroužkujte: A1, A2, B1, B2, C1, C2 5. Které jazykové dovednosti by měly být podle vašeho názoru ve výuce němčiny kurs A zdůrazněny: 1. Leseverstehen, 2. Hörverstehen, 3. An Gesprächen teilnehmen, 4. Zusammenhängendes Sprechen, 5. Schreiben, 6. Gramatik, 7. Wortschatz 6. Které téma v kurzu A bylo z hlediska studia na vysoké škole, vašeho studijního zaměření a budoucí profese přínosné? Označte prosím stupnicí: 0=nepřínosné, 1=částečně přínosné, 2=přínosné, 3=velmi přínosné: 1. Schulsystem in Deutschland und in Tschechien ______ 2. Präsentationen der konkreten Schulen in deutschsprachigen Ländern ______ 3. Universität, Fakultät, Studienfächer, Organisation des Studiums, Studienabschlüsse ______ 7. Navrhněte nebo stručně charakterizujte témata, která by byla podle vašeho názoru důležitá pro vaše studijní zaměření a budoucí profesi: 8. Jiné poznámky a přání k výuce němčiny v kurzu A: