HODNOCENÍ VÝUKOVÉHO PROGRAMU (hodnotí studenti PdF MU testující výukový program – materiál pro řešení výzkumného úkolu PdF MU) Jména studentů:_______________________________________________________________ Ročník, obor: _____________________________________________ Téma výukového programu:__________________________________________________ Datum realizace VP: Základní škola:______________________________________________ Třída (ročník-specializace): _____________________________________________ Počet žáků:v realizovaném programu:_____________(celkem ve třídě:__________) STRUČNÉ VYJÁDŘENÍ STUDENTŮ K VÝUKOVÉMU PROGRAMU INFORMACE :(sledujte a v hodnocení uveďte): I. PROVEDENÍ a) aspekty týkající se podmínek výuky (prostředí, exponáty, vybavení, příznivé a rušivé vlivy) b) aspekty týkající se výukového programu (vhodnost zvolených metod a forem, odborná správnost, event. jiné návrhy VP). c) aspekty týkající se žáků (jejich chování při realizaci VP i během přestávek, aktivita, spolupráce, úroveň řečových projevů, vztahy mezi žáky) II. ZÁVĚR d) celkové zhodnocení práce studentů s žáky během výukového programu e) celkové zhodnocení studenty realizovaného výukového programu f) Výukový program - jako alternativní forma pedagogické praxe pro studenty učitelství, zvyšující počet hodin praxe studentů je: vhodná – nevhodná forma – proč? - jako alternativní forma spolupráce pedagogické praxe s PdF MU je vhodná – nevhodná forma - proč? HODNOCENÍ: I. PROVEDENÍ (uveďte klíčovými slovy - při nedostatku místa použijte zadní stranu formuláře) : 1. Prostředí: 2. Exponáty, vybavení: 3. Příznivé a rušivé vlivy: 4, Vhodnost zvolených metod a forem: 5, Odborná správnost: 6, event. jiné návrhy pro VP: 7, Chování žáků při realizaci VP i během přestávek: 8, Aktivita žáků, spolupráce: 9, Úroveň řečových projevů: 10, Vztahy mezi žáky: II. ZÁVĚR (uveďte klíčovými slovy - při nedostatku místa použijte zadní stranu formuláře): D) Zhodnocení práce studentů s žáky : E) Zhodnocení realizovaného výukového programu: F) Výukový program - jako alternativní forma pedagogické praxe pro studenty učitelství, zvyšující počet hodin praxe studentů je: vhodná – nevhodná forma – proč? - jako alternativní forma spolupráce pedagogické praxe s PdF MU je: vhodná – nevhodná forma - proč? V Brně :_____________ Podpis všech autorů VP: