akademický rok: 2010/11 STUDENTSKÁ ZAHRADA I: ZÁHON Č. 3 – Z E L E N I N A = 1. část seminární práce str. 1-4 CHARAKTERISTIKA ZÁHONU Č: .....111. B ................ PRACOVNÍ LIST PRO STUDENTY: Áčková (Nj), Béčková (Nj), Céček (Tv............................... Autor + ostatní členové skupiny PĚSTOVANÉ PLODINY: Legenda: Název pěstované rostliny Výsev: Z= záhon, S= skleník (měsíc,místo) sázení (měsíc) Trať: I, II, III,IV Sklizeň (plánovaný měsíc) plán realizace hloubka plán realizace spon Předplodina Salát raný Král máje II-III skleník 1.3. 1 IV 15.4 25x25 cm 2. květen 1. Meziřádková plodina pěstovaná jako druhá předplodina Mrkev Karotka zač. III. záhon 16.3. 2 - - řádky 20-25 cm 2. Květen-červen 1. Značkovací rostlina Ředkvička setá Helios zač. III. záhon 16.3. 1 - - řádky 20 cm 2. Duben -květen-červen 1.Hlavní plodina Květák raný Libochovský II. skleník 1.3. 1 IV. 15.4. 50x50 cm 1. červenec 2.Meziřádková plodina ---- Následná hlavní plodina nebo 2. Hlavní plodina Čínské zelí hybrid ½ VII. záhon 16.7. 3 - - 30x40 cm 2. Říjen-listopad 3.Meziřádková plodina nebo na záhonu biologická ochrana -- MULČOVÁNÍ záhonů (nikoliv cest) kompost k 1. hlavní plodině V. 15.5. Zelené hnojení --- biologická ochrana okrajzáhonu Aksamitník vzpřímený III. skleník 6.4. 1 V. 6.5. 20x20 cm Do mrazu Poznámky: výsev, sázení, spon(vzdálenost rostlin) – plán(měsíc, místo: Z=záhon,S=skleník)= dle literatury, - realizace=skutečná doba výsevů a sázení Výsevy byly díky nízkým teplotám opožděny cca o 10 – 14 dní. Použitá literatura: originální sáčky se semeny Strumhaus, Z. , Zemanová, A. Pěstitelské práce pro studium učitelství 1.-4.ročníku ZŠ. Brno: PdF MU, 1988. 138s, ISBN neuvedeno. Vodáková, J. , Hůla J., Peštová, D. Pěstitelské práce pro studující učitelství 1.-4.ročníku ZŠ. Praha: SPN, 1990. 238 s. ISBN 80-04-23976-5. Str.1 Informace: výsev – skleník II - III, záhon III-VIII. sázení na záhony po odstranění bílé fólie: IV. - V. Způsob pěstování: rychlení – fólie: III. - IV. kombinované záhony, mulčování: V. – XI. Cesty- mulčování:textilní černá fólie + písek + kosená tráva (rostlinné zbytky) – viz. str. 3 Sklizeň- využití plodin: I. = jaro: PP studenti + děti ZŠ II. = léto: příměstské tábory dětí a letní školy III. = podzim po výstavě – studenti