Dotazník stanoviště · Jak se bude jmenovat a jak bude vypadat? · Jaké pomůcky budete přesně potřebovat? · Co se žáci dozví a k čemu jim to bude? · Jaké dovednosti si žáci vyzkouší a k čemu jim to bude? · Jaké postoje se budete snažit ovlivnit a proč? · Na co si dát pozor – bezpečnost, hygiena u vašeho stanoviště: · Odpovězte na tyto dotazy týkající se pěti zásad, každého stanoviště Jaký má vaše stanoviště environmentální rozměr? Jaké aktivity zapojují více smyslů než sluch a zrak? Jaké nové věci nebo pohledy, na které ve škole není prostor si žáci na vašem stanovišti zkouší? Které znalosti, dovednosti, postoje, které si žáci z vašeho stanoviště odnáší, jsou využitelné v osobním životě žáka? Které z činností, jež budete na svém stanovišti realizovat, vedou žáka k nutnosti aktivně se zapojit? Jsou metody, které využíváte přiměřeně pestré? · Co musí znát kolega pedagog, aby mohl realizovat vaše stanoviště – přesně. · S čím potřebujeme pomoct od vedoucích semináře?