Hodnocení pedagogické praxe Jména a příjmení studenta/ky: ………………………………………………………………. Termín praxe: ……………………………………Předmět…………………………………. Škola:…………………………………………………………………………………………… Uvádějící učitel/ka:……………………………………………………………………………. 1. Jazykový projev: výborný velmi dobrý průměrný vážnější nedostatky 2. Pohyb po třídě: mezi žáky před tabulí stojí na místě sedí za stolkem 3. Grafický projev: Písmo/náčrty: dobře čitelné čitelné nečitelné Struktura: systematická s menšími výhradami chaotická 4. Organizační schopnosti: mimořádné velmi dobré průměrné slabé 5. Komunikace se žáky: se všemi jen s některými nekomunikuje vůbec 6. Práce s didaktickou technikou: výborně ovládá i využívá velmi dobře ovládá i využívá s nedostatky didaktickou techniku nevyužívá 7. Reakce na situace ve třídě: pohotové a přesné s drobnými nedostatky s většími nedostatky nereaguje 8. Udržuje kázeň ve třídě: snadno s menšími obtížemi obtížně jen s pomocí učitele 9. Odborná připravenost studenta/tky: výborná velmi dobrá průměrná neuspokojivá 10. Metodická připravenost studenta/tky: výborná velmi dobrá průměrná neuspokojivá 11. Celková kvalita příprav (obsah): výborná velmi dobrá s drobnými nedostatky neuspokojivá 12. Vystupování: vzorné velmi dobré s nedostatky nevhodné 13. Zájem a předpoklady pro učitelskou práci: výborné velmi dobré průměrné neuspokojivé Pozn: při vyplňování bodů 1.-13.pouze podtrhněte odpovídající údaj, slovní hodnocení a další poznámky můžete vyjádřit v bodu 14. 14. Další poznámky cvičeného učitele: PODPIS UVÁDĚJÍCÍHO UČITELE A RAZÍTKO ŠKOLY