PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE – SEMINÁŘ 4 Čas učitele a čas žáka ve školní třídě (viz Šeďová et al., 2012, s. 48) OTÁZKY K ZAMYŠLENÍ 1. Interpretujte výsledky výzkumů prezentované v grafu 1 ve vztahu k vlastnímu pojetí žáka. Činnosti a komunikační formy ve vyučování (viz Šeďová et al., 2012, s. 51) 2. Považujete rozvržení činností v hodině, jak jej ukazuje tabulka 1, za optimální? Své tvrzení zdůvodněte. Komplexní typologie otázek třídě (viz Šeďová et al., 2012, s. 62) a) uzavřená s nižší kognitivní náročností b) uzavřená s vyšší kognitivní náročností c) otevřená s nižší kognitivní náročností d) otevřená s vyšší kognitivní náročností 3. Přiřaďte ukázky k příslušnému typu otázek, své řešení zdůvodněte.