Mgr. Kateřina Lojdová lojdova@ped.muni.cz -nejčastější organizační forma výuky } -učitel souběžně a přímo vyučuje větší skupinu žáků (třídu, skupinu, kolektiv), řídí učební činnost všech žáků najednou -probírána stejná látka, stejné úkoly ve stejném čase -uspořádání učebny je stanoveno zasedacím pořádkem, v popředí je místo pro učitele. -organizaci školního dne určuje rozvrh hodin - - - }Jaký má vliv na pedagogickou komunikaci zvolená organizační forma výuky? }Organizační forma by měla odpovídat povaze úkolu žáků. Ve škole často nemůžeme organizační formu změnit. Co změnit můžeme? }Jak se odlišuje pedagogická komunikace v hromadném, skupinovém a individuálním vyučování? } } } } } }1) Formulujte hlavní výhody a nevýhody pedagogické komunikace ve frontálním vyučování. }2) Jaké metody pedagogické práce jsou vhodné ve frontálním vyučování a jaké naopak vhodné nejsou? } }