PhDr. Lenka Gajzlerová ZS1BP_SP1P Òanotace odborné publikace Érozsah na 1 A4 + úvodní list – celkem 2 A4 Éstručně o čem publikace + dopsat vlastní názor na knihu a zmiňovanou problematiku Éuvést plnou citaci zvolené publikace Évše vkládat do odevzdávárny semináře pod seminární skupinu Éupozorňuji – bude probíhat kontrola na plagiátorství Ðneopisovat anotaci z obalu knihy či netu – vše je dohledatelné Ésoubory pojmenovat UČO_PŘÍJMENÍ Éodevzdání max. do 12.5.2013 Ò Òsouhrnná učivo z přednášek i seminářů Òforma – scanovací testy Òtermíny – budou v IS Òv hodinách – odkazy na semináře a obráceně ÒPhDr. Lenka Gajzlerová Égajzlerova@ped.muni.cz Ékonzultační hodiny Ðstředa 14:50 - 15:35 Ðčtvrtek 13:55 – 14:40 Ðdalší dle individuální domluvy ÒPovinná literatura: ÒPIPEKOVÁ, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3., rozšířené a přepracované vydání. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-198-0. Ò ÒŠENKÝŘOVÁ, R. Úvod do základů terminologie pro speciální pedagogy. Brno: MU, 2002. ISBN 80-210-2996-X Ò ÒRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání: s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Edited by Jaroslav Jeřábek - Jan Tupý. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2005. 126, 92 s. ISBN 8087000021. Ò ÒVyhláška č. 116/2011, kterou se mění vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních Ò ÒVyhláška č. 147/2011, kterou se mění vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných 2006_pipekova_02.jpg C:\Users\Gajzlerová\Documents\_Lenka\vyuka\_2013_jaro\uvod do zakladu spec ped.png Ò1. Speciální pedagogika - terminologie, předmět, cíle, klasifikace oboru... Ò2. Integrace, inkluze Ò3. Pedagogicko-psychologické poradenské služby Ò4. Speciálně-pedagogická diagnostika Ò5. Narušená komunikační schopnost + Alternativní a augmentativní komunikace Ò6. Sluchové postižení Ò7. Mentální postižení Ò8. Tělesné postižení Ò9. Zrakové postižení Ò10. Poruchy chování Ò11. Specifické poruchy učení Ò12. Terapie ve speciálně pedagogické péči Ò13. Autismus