GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky GP3MP_MAM2 Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 jaro 2014 Vyučující: Mgr. Bc. Alice Stuchlíková, Ph.D. Při tvorbě aktivních listů máte čerpat z oficiálních materiálů vily Tugendhat (ve správě Muzea města Brna) a vily Stiassni (ve správě Národního památkového ústavu), což Vám umožňuje nezatěžovat list zmínkami o literatuře a elektronických dokumentech, protože to později zmíním v mém doprovodném shrnujícím textu. Obrazový doprovod Vašich pedagogických úkolů mají tvořit Vaše fotografie, případně i kresby. Pokud jste v některé z vil nebyla, můžete využít fotografie spolužačky, která Vám je k tomuto účelu poskytla, ale do tiráže tuto participaci určitě uveďte a to na samostatný řádek pod Autorku (Fotografie: Markéta Hořínková NEBO Fotografie: Markéta Podivínská a Blanka Turnhöferová NEBO Fotografie Markéta Podivínská, Blanka Turnhöferová a Veronika Marešová). Pokud v listu jsou fotky jak Vaše, tak i vypůjčené, uveďte se do řádku Fotografie také. Pořadí jmen v řádku Fotografie pak zvolte s ohledem na početní zastoupení fotek té které z Vás. Aktivní listy tvoříte dle zadání s myšlenkou na budoucí práci s nimi buď ve vile nebo ve škole. Předložky a spojky si převádějte na další řádek, nenechávejte je osamocené na konci řádků. Rozlišujte pomlčku (–) a spojovník (-). Spojovník se používá zejména na konci řádků při dělení slov. TIRÁŽ A LOGA NA ÚPLNÝ ZÁVĚR AKTIVNÍHO LISTU: Zelené = fixní, žluté = na výběr nebo doplnění: NA KONEC DRUHÉ STRANY aktivního listu dejte: (tiráž: doplňte a vkopírujte bez nadpisového slova tiráž) Autorka aktivního listu: Nikola Březinová Fotografie: Markéta Hořínková NEBO Fotografie: Markéta Podivínská a Blanka Turnhöferová NEBO Fotografie: Markéta Podivínská, Blanka Turnhöferová a Veronika Marešová NEBO řádek Fotografie vůbec neuvádějte, pokud jsou fotografie v listu pouze Vaše Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) NEBO Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: na středních školách jsou z hlediska Školského zákona žáci, nikoli studenti, proto u SŠ nepřepisujte na tomto řádku žáky na studenty, zde výčet všeho zadaného: žáci mateřských škol NEBO žáci 1. a 2. tříd základních škol NEBO žáci 3. až 5. tříd základních škol NEBO žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií NEBO žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií NEBO žáci 1. a 2. ročníků středních škol NEBO žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. NEBO Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). (sebe i mne pište bez titulu) řazení log (viz učební materiály) by mělo mít svou logiku podle důležitosti, co je nadřazené čemu (PdF spadá pod MU, logo projektu pod PdF neboli 1. = logo Masarykovy univerzity, 2. = logo Pedagogické fakulty, 3. = logo projektu Architektura jako iniciátorka animace, 4. = logo projektu Památky nás baví). KONKRÉTNÍ TIRÁŽE připravené pro jednotlivé studentky k vykopírování: VILA TUGENDHAT, aktivní list pro edukaci ve vile Autorka aktivního listu: Katrin Pařízková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Lucie Hůlková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Veronika Marešová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Karolína Prokšová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Mária Ťažká Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Markéta Hořínková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Šárka Šedivá Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. VILA TUGENDHAT, aktivní list pro edukaci ve škole Autorka aktivního listu: Markéta Podivínská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Blanka Turnhöferová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Eliška Šarounová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Martina Fridrichová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Nikola Březinová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Dominika Pýchová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Zuzana Matiovská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Tugendhat, Černopolní 237/45, Brno, Černá Pole (architekt Ludwig Mies van der Rohe, projekt 1928–1929, realizace 1929–1930) Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). VILA STIASSNI, aktivní list pro edukaci ve vile Autorka aktivního listu: Dominika Pýchová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Martina Fridrichová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Nikola Březinová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Zuzana Matiovská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Markéta Podivínská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Eliška Šarounová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. Autorka aktivního listu: Blanka Turnhöferová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve vile. VILA STIASSNI, aktivní list pro edukaci ve škole Autorka aktivního listu: Veronika Marešová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Markéta Hořínková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Mária Ťažká Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Katrin Pařízková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Šárka Šedivá Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Karolína Prokšová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Lucie Hůlková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název vily Inspirace: Vila Stiassni, Hroznová 82/14, Brno, Pisárky (architekt Ernst Wiesner, projekt 1927, realizace 1928–1929) Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětů Metodika galerijní pedagogiky a Moderní architektura mezi utopií, ideálem a současností 2 na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v jarním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů vily (např. webové stránky).