Evaluace v mateřských školách Zora Syslová PROGRAM: 1.Obecná východiska a zákonné normy 2.Systém autoevaluace v MŠ 3.Cíle a kritéria autoevaluace 4.Prostředky průběžného sběru informací 5.Proces autoevaluace 4. Kritéria a prostředky pro hodnocení výsledků nOčekávané výstupy (vzdělávací oblasti RVP PV) + KOV n n nRoK Kritéria a prostředky pro hodnocení podmínek nINDI MŠ n n Kritéria a prostředky hodnocení procesů – pedagogické práce nRámec profesních kvalit učitele MŠ n nKompetentní učitel (Začít spolu) nVTI > SAMOSTATNÁ PRÁCE nProstuduj Rámec profesních kvalit UMŠ a vyhodnoť svoje silné a slabé stránky n > SKUPINOVÁ PRÁCE nVe skupině se pokuste demonstrovat (zahrát, argumentovat…) zadanou dovednost učitele. > Jak zkvalitnit vlastní práci? nKomentovaná videa (ZaS) n nVideotrenink interakcí > Prostředky průběžného sběru informací nHodnocení TVP (TČ) nSebehodnocení učitelky nHospitace ředitelky nVedení záznamů o dětech Propojení systému nCo to znamená – vysvětli (vycházej ze zkušeností z fa MŠ). >