Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D. lojdova@ped.muni.cz }Zpětná vazba } } } } } }Sebereflexe } 1. Co se mi povedlo a podle čeho tak soudím. } 2. Co oproti mým očekáváním nefungovalo a proč. } 3. Jak bych ohodnotil svůj verbální a neverbální projev? } 4. Co bych mohl udělat příště jinak. http://school.discoveryeducation.com/clipart/images/sandwich2.gif -nejčastější organizační forma výuky } -učitel souběžně a přímo vyučuje větší skupinu žáků (třídu, skupinu, kolektiv), řídí učební činnost všech žáků najednou -probírána stejná látka, stejné úkoly ve stejném čase -uspořádání učebny je stanoveno zasedacím pořádkem, v popředí je místo pro učitele. -organizaci školního dne určuje rozvrh hodin - - - }Jaký má vliv na pedagogickou komunikaci zvolená organizační forma výuky? }Organizační forma by měla odpovídat povaze úkolu žáků. Ve škole často nemůžeme organizační formu změnit. Co změnit můžeme? }Jak se odlišuje pedagogická komunikace v hromadném, skupinovém a individuálním vyučování? } } } } } }1) Formulujte hlavní výhody a nevýhody pedagogické komunikace ve frontálním vyučování. }2) Jaké metody pedagogické práce jsou vhodné ve frontálním vyučování a jaké naopak vhodné nejsou? } }