GP3MP_ALP2 Autorský lektorský projekt 2 (jaro 2015) Vyučující: Mgr. Bc. Alice Stuchlíková, Ph.D. Buďte, prosím, pozorné a korektury si zaveďte důsledně, ne jen zčásti, jinak to nikdy neuzavřeme. Najděte si korektury se svým jménem a část tohoto dokumentu, který se Vás z hlediska zavádění korektur týká, si vytiskněte a pak postupujte řádek po řádku a zavádějte do Vašeho listu jednotlivé korektury. Hotové opravy si v části tohoto vytištěného dokumentu odškrtávejte, abyste měly kontrolu nad tím, co již máte zavedeno. Prosím, na nic nezapomeňte. Nezavádějte korektury jen mechanicky, přemýšlejte nad tím, proč Vám to asi říkáme a kontrolujte, zda jsme i my něco nepřehlédli. My znamená dr. Alice Stuchlíková, Ing. arch. Iveta Černá, PhDr. Dagmar Černoušková a PhDr. Petr Kroupa. Každý hotový aktivní list ukládejte do odevzdávárny ALP2 vždy ve dvojí verzi, tzn. jako pdf + jpg. (Martina Fridrichová to vždy vloží ve čtyřech verzích: pdf + jpg, verze pro tisk + e-verze, viz samostatné instrukce na straně 2). Termín: středa 25. 2. 2015 Instrukce k ukládání do odevzdávárny ALP2 pro všechny mimo Martinu Fridrichovou: AL VT ve vile NEBO AL VT ve skole (pdf, 2 strany za sebou v jednom souboru) NEBO AL VS ve vile NEBO AL VS ve skole (pdf, 2 strany za sebou v jednom souboru) a zároveň AL VT ve vile 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VT ve vile 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana) NEBO AL VT ve skole 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VT ve skole 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana) NEBO AL VS ve vile 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VS ve vile 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana)) NEBO AL VS ve skole 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VS ve skole 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana) Instrukce k ukládání do odevzdávárny ALP2 pouze pro Martinu Fridrichovou: AL VT ve skole k tisku (pdf, 2 strany za sebou v jednom souboru) AL VT ve skole k tisku 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VT ve skole k tisku 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana) AL VT ve skole e-verze (pdf, 2 strany za sebou v jednom souboru) AL VT ve skole e-verze 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VT ve skole e-verze 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana) AL VS ve vile k tisku (pdf, 2 strany za sebou v jednom souboru) AL VS ve vile k tisku 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VS ve vile k tisku 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana) AL VS ve vile e-verze (pdf, 2 strany za sebou v jednom souboru) AL VS ve vile e-verze 1 (co nejkvalitnější jpg = 1. strana) AL VS ve vile e-verze 2 (co nejkvalitnější jpg = 2. strana) Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Nikola Březinová, učo 426382 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: smažte celý současný název i se souslovím aktivní list a s pomlčkami a změňte název na pouhé Vila Tugendhat a „méně je více“ fotografie zesvětlete zelené podbarvení také zesvětlete, ať je na tom později tužkový záznam odpovědí dobře zřetelný strana 2: 3. Zavřete oči a představte si, že se nacházíte ve vámi navrženém domě. Zkuste (přepište na toto) Zamyslete se (doplňte e) v tiráži změňte název na pouhé: Vila Tugendhat a „méně je více“ Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 1: smažte celý současný název i se souslovím aktivní list a s pomlčkami a změňte název na pouhé Vila Stiassni a hledání tvaru zaujaly. (doplňte tečku) zesvětlete fotografie 1, 2 i 3 tyrkysové podbarvení ztlumte, příliš razí na úkor čitelnosti červeného písma strana 2: tyrkysové podbarvení ztlumte, příliš razí na úkor čitelnosti červeného písma Zkuste odhadnout, z jakého (čárku) nehodí? .......... (1. a 2. řádek z teček vždy bez proč) Proč? .... (3. řádek s Proč? mezerou a dále vytečkovaným řádkem, 4. řádek samé tečky) v tiráži změňte název na pouhé: Vila Stiassni a hledání tvaru pořadí log: 1. = MU, 2. PdF Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Martina Fridrichová, učo 361726 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: dejte mezeru před lomítko a za lomítko u ANO / NE, celkem na pěti řádcích Pokuste se vyjmenovat materiály, které (napište to normálně, zvýrazněte to např. tou zelenou barvou, kterou máte u ANO / NE, tzn. zeleně a tučně) strana 2: 1., 2. i 3. fotografie = problematické, jsou moc tmavé a jeho (na jeden řádek) vložit volný řádek mezi fotku a začátek tiráže Autorka aktivního (jen jedna mezera mezi těmito slovy) v tiráži: Fotografie Veronika Marešová a Alice Stuchlíková (doplňte mne, budete dávat mé fotky místo kreseb, které smažete) logo Architektura jako iniciátorka animace na 3. místo logo Památky nás baví na 4. místo vytvořte stejné rozestupy mezi všemi čtyřmi logy smažte nadbytečnou čáru pod tiráží Změňte pořadí stran, aby se s listem dalo pracovat!!! Nyní je nefunkční. Připravte verzi pro tisk i pro promítnutí = e-verze. Verze pro tisk: na 1. straně by vlevo byl text počínající: Představte si, vpravo: NÁBYTEK na 2. straně by vlevo byl text počínající: Je v tomto stylu, vpravo: Co mají E-verze pro promítání: na 1. straně by vlevo byl text počínající: NÁBYTEK, vpravo: Je v tomto stylu na 2. straně by vlevo byl text počínající: Co mají, vpravo: Představte si Prohlédněte si to a zkontrolujte, zda to takto bude již fungovat. Ing. arch. Iveta Černá: strana 1: Své tři minikresby zcela vymažte, nijak s vilou Tugendhat, ani s funkcionalismem nesouvisí. Nahraďte je fotografiemi ze zipu AS (viz učební materiály GP3MP_ALP2). PhDr. Dagmar Černoušková: strana 2: vyměňte fotografie, vyberte si nějaké vhodné ze zipu AS v učebních materiálech GP3MP_ALP2 průmyslu. Mají svůj speciální název židle Brno. (nahraďte stávající za toto, židle Brno mohou být napsány zeleně a tučně) Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 1: v názvu: Susanne (jedno s, dvě n) 1. odstavec do bloku jako máte většinu odstavců rodiči Hermine (jen jedna mezera mezi slovy) že jsme měli pokojů? (minulý čas) architekt. Tato vila připomíná kubus. (přepsat na toto, smazat dosavadní větu Tuto ... kubusů. = korektura PhDr. Petra Kroupy) pokud možno zprofesionalizujte své kresby strana 2: domu jsem měli i obrovskou (minulý čas) kde bylo mnoho (minulý čas) kytiček a zvířat. (malé a) na zahradě (na jeden řádek) ukrývalo? (minulý čas, tuto větu odražte a zmodřete písmo v duchu strany 1) Zkuste dokreslit ... setkat. (smažte celé toto souvětí) pokud možno zprofesionalizujte své kresby obrázek s čárami (dcera a matka) je hrozně nepřehledný, vylepšete plynutí čar a celý obrázek Fotografie: Martina Fridrichová (smazat tento řádek, jste autorkou listu jako celku, uvádět se jako autorka fotografií je tudíž nadbytečné) tiráž do bloku jako máte ostatní odstavce v tiráži: Susanne (jedno s, dvě n, stejně jako to máte v názvu) logo Architektura jako iniciátorka animace na 3. místo logo Památky nás baví na 4. místo vytvořte stejné rozestupy mezi všemi čtyřmi logy smažte nadbytečné čáry nad a pod tiráží Změňte pořadí stran, aby se s listem dalo pracovat!!! Nyní je nefunkční. Připravte verzi pro tisk i pro promítnutí = e-verze. Verze pro tisk: na 1. straně by vlevo byl text počínající: Na obrázku, vpravo: DOMA na 2. straně by vlevo byl text počínající: Když se rozhlédnete, vpravo: Jak víte E-verze pro promítání: na 1. straně by vlevo byl text počínající: DOMA, vpravo: Když se rozhlédnete na 2. straně by vlevo byl text počínající: Jak víte, vpravo: Na obrázku Prohlédněte si to a zkontrolujte, zda to takto bude již fungovat. Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Markéta Hořínková, učo 341819 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 2: z blízka (v tiráži, bez tečky na závěr) Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: Staňte se architekty! (množné číslo) na chvíli (mezeru) stavby? (ptáte se, tak otazník) v popisce obrázku ARCHITEKT dát nad ERNST WIESNER strana 2: 1. a 4. fotografii zesvětlete zajímavých rostlin. (smažte „stromů a“, protože to patří pod nadřazený pojem rostlin) v tiráži: Staňte se architekty! (vykřičník a celkově jako v názvu na straně 1) Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Lucie Hůlková, učo 426360 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: převeďte jednotné číslo u sloves do množného čísla = ty na vy strana 1: Pojďte (v názvu) prohlédněte poznáváte Vyhledejte vybarvěte Zamyslete Zjistěte Napište strana 2: zakreslete označte vidíte Spojte ve vašem půdorysu. kresbu vašeho oblíbeného Pojďte (v tiráži) součas- (konec řádku) ností 2 (začátek řádku) výstupem (konec řádku) z projektu Vzdělávací (začátek řádku) černé logo Architektura jako iniciátorka animace místo červenočerné PhDr. Dagmar Černoušková: strana 1: vyměňte prostřední kresbu, tzn. místo stávající kresby křeslového pružícího křesla MR20 dejte kresbu židle Brno (vytvořte ji na základě snímků ze souboru viz zip fotografií od AS v učebních materiálech GP3MP_ALP2) Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 2: do detailů (přidat a) zesvětlete 3. a 4. fotku v tiráži: škol Aktivní (větší rozestup mezi těmito samostatnými údaji) i 3. logo mějte celé černé jako ostatní Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví PhDr. Petr Kroupa: strana 1: Alejandro vymazat nechat jen Fidel Castro Ruz vymazat nechat jen Fidel Castro Abd an- vymazat nechat jen Gamál Násir Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Veronika Marešová, učo 426455 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 1: Co znamená (velké C) geo- metrických (spíš takto bych to dělila) Převeďte 1. (tečku místo čárky) 2. (tečku místo čárky) 3. (tečku místo čárky) 1. Dokreslete (velké D) 2. Prostřihněte (místo protrhněte) (- - - -). (tečku za větou) 3. Cikcak (Velké C) od sebe. (tečku) strana 2: najdete (doplnit hlásku e) ve vile Tugendhat dnes bydlet? (doplňte Tugendhat) Dokreslete (velké D) z projektu Vzdělávací role ... (napravte odskočený řádek) loga ať jsou všechna černá Vila Stiassni Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: převeďte jednotné číslo u sloves do množného čísla = ty na vy strana 1: název: MALÍ BADATELÉ PODÍVEJTE POJĎTE A VŠE POZORUJTE! ZAKROUŽKUJTE (vlevo nahoře) NAJDETE? ZAKROUŽKUJTE JE! DOKRESLETE LUSTR, KTERÝ strana 2: VYBERTE DOKONČETE. DOKRESLETE JE DO OBRÁZKU. v tiráži: Malí badatelé (jako na počátku 1. strany v názvu) z projektu Vzdělávací role ... (napravte odskočený řádek) loga ať jsou všechna černá Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví PhDr. Petr Kroupa strana 1 i 2: změňte písmo v celé práci, je špatně čitelné Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Zuzana Matiovská, učo 426456 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: 1) Vydejte se (dejte mezeru za závorku) prohlídku (d místo h) zesvětlete fotografii vily 2) Prohlédněte (dejte mezeru za závorku) strana 2: 3) Nyní se (dejte mezeru za závorku) proměníte (te místo me) a roz- (na konec 1. řádku) umístěte (místo rozmístěte, máte tam teď: rozmístěte ... rozmyslu) 4) Podívejte se (dejte mezeru za závorku) v tiráži: Fotografie: Alice Stuchlíková (smazat mezeru PŘED dvojtečkou, přidat mezeru ZA dvojtečku, smazat mi tituly před i za jménem) 3. a 4. logo ať jsou pouze černá jako první dvě (všechna loga, ať jsou pouze černá) Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 1: 2. a 3. fotografii zesvětlete strana 2: v tiráži: Od detailu k celku (jak to máte v názvu na 1. straně) Fotografie: Blanka (smazat mezeru před dvojtečkou) logo PdF dejte o kousek níž do jedné řady s ostatními logy zvětšete loga Architektura a Památky do stejné velikosti jako první dvě loga, ať jsou 3. a 4. logo pouze černá jako první dvě loga Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Katrin Pařízková, učo 385401 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: převeďte jednotné číslo u sloves do množného čísla = ty na vy strana 1: Znáte Zkuste obtáhněte. strana 2: Nakreslete dokončete a vybarvěte. Dokreslete černé logo Architektura jako iniciátorka animace, nikoli černošedé PhDr. Dagmar Černoušková: strana 1: kříž přizpůsobte skutečnému tvaru půdorysu kříže ve vile Tugendhat (roztáhnout okraje, aby nebyly do zakulacené špičky) Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 2: logo PdF trochu zvětšete, aby bylo velké jako logo MU všechna čtyři loga, ať jsou stejně velká všechna loga jen černá: logo Architektura zčerněte Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Markéta Podivínská, učo 426411 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: převeďte jednotné číslo u sloves do množného čísla = ty na vy strana 1: A umím nakreslit velké (vyměnit sloveso za toto) 2. Dokážete 3. Podívejte Hledejte obdélníky (dlouhé é) obtáhněte. strana 2: 4. Už víte, jak dokreslete a využijte jsem vám některá 5. Dodělejte zapomeňte. logo Architektura jako iniciátorka animace ať je také jen černé PhDr. Dagmar Černoušková: strana 1: Dobrý den, pane Miesi! (ne ROHE) strana 2: v tiráži ať název odpovídá titulní straně: Dobrý den, pane Miesi! (ne Rohe) Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 2: v tiráži: Ernst součas- ností 2 (rozdělit takto na dva řádky) z projektu Vzdělávací (na jeden řádek) 3. logo Architektura jen černé jako ostatní loga Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví PhDr. Petr Kroupa strana 2: sdružená okna (místo pásové okno) Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Karolína Prokšová, učo 426476 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 1: 1929–1930 (polodlouhá pomlčka, bez mezer) strana 2: políček vaše návrhy nábytku, které by svým vzhledem PhDr. Dagmar Černoušková: strana 1: byla postavena v letech (místo byla dokončena) o nejvýznamnější předválečné dílo (místo nejvýznačnější) Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: 2. fotku zesvětlete strana 2: V levém textovém poli rozveďte (přepsat na toto) Do pravého volného políčka (přepsat na toto) spodnímu modrému poli zkrátit vršek, aby se uplatnil jeho horní obrys jako u ostatních tří modrých polí v dokumentu Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví PhDr. Petr Kroupa: strana 1: s rodinou, a proto dnes tak domu říkáme. Vila Stiassni (přepsat na toto) tzv. městské vily. Stavba vily (zkrátit na toto) Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Dominika Pýchová, učo 385358 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: zesvětlete 2. a 4. fotografii 1928–1929 (polodlouhá pomlčka, bez mezer) strana 2: 3. logo Architektura ať je jen černé Vila Stiassni Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: převeďte jednotné číslo u sloves do množného čísla = ty na vy strana 1: v názvu: Pojďte (doplňte te) vstoupíte prohlédněte SPOJTE Dívejte Najdete strana 2: prohlédněte Nepřipomínají vám (místo ti) VEZMĚTE PUSŤTE DOKRESLETE VYTVOŘTE se vaše zvířátko (místo tvé) Představte v tiráži: Pojďte (doplňte te jako to máte v názvu na 1. straně) 3. logo Architektura mějte jako ostatní také jen černé Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Eliška Šarounová, učo 426370 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: 1929–1930 (polodlouhá pomlčka, ne krátký rozdělovník, ale ani ne tato superdlouhá nudle) Rohem. na Seznam (smazat do, napsat na, ať je obojí na novém řádku) podlaží. Ve kterém patře (dvě věty, doplnit ř) strana 2: od rána (na jeden řádek) loga všechna jen černá Co znamenají na obou stranách ty polokruhové podkresy? Jsou nutná? Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 1: K názvům budov přiřaďte čísla fotografií. (změňte stávající větu na tuto) 1. fotografii zesvětlete strana 2: v tiráži: Ernst (doplňte r) všechna čtyři loga ať jsou stejně velká, všechna černá Je nutný ten šedý podkres na obou stranách? Působí to rušivě a zároveň je to bez valného významu. Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví PhDr. Petr Kroupa: strana 1: Brněnská vila Stiassni je stavba ve stylu moderny, která (přepsat 1. větu na toto) Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Šárka Šedivá, učo 426454 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 2: jste našli, a vymyslete (doplňte čárku za vedlejší větu a zároveň před větu hlavní) Udělejte (te) logo PdF o chlup zvětšete směrem dolů 3. logo je zdeformované směrem do výšky, napravte 3. logo 3. a 4. logo nechte také jen černá PhDr. Dagmar Černoušková: strana 1: místo obrázku B dejte detail stahování žaluzií (viz zip fotografií od AS v učebních materiálech GP3MP_ALP2) místo obrázku D dejte jiný záběr na totéž (zarážku) z jiného místa vily, kde bude atraktivněji působit i podlaha Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: fotku B vyměňte za zarážku z vily Tugendhat s lepší podlahou (viz zip AS v učebních materiálech ALP2) fotku F zesvětlete strana 2: všechna čtyři loga ať jsou jednotně jen černá Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Blanka Turnhöferová, učo 426391 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: v zrcadlovém oranžovém slově Hravě chybí háček nad e kterou navrhl (ubrat mezeru) v mapce: park (dala bych malé p) hrad (dala bych malé h) strana 2: logo Architektura na 3. místo, jen v černém provedení jako ostatní loga logo Památky nás baví až na 4. místo Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 2: České republice. (tečku na konec místo otazníku) příkladů a k nim vypátrejte (změnit střed souvětí na toto) pořadí log: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura, 4. Památky všechna loga jen černá, tzn. i Architektura PhDr. Petr Kroupa: strana 1: v názvu: Kontrasty ve vile Stiassni (změnit název na toto) 1. Projděte se kolem vily a zkuste najít přesná místa, která fotografie zachycují. Napište si k obrázkům, co představují. (veškerý jiný text u 1. úkolu smažte) fotografie posuňte a rozmístěte pod textové zadání 1. úkolu strana 2: v tiráži název: Kontrasty ve vile Stiassni (změnit název na toto) Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví Korektury aktivních listů pro vilu Tugendhat a vilu Stiassni Korektury jsou reakcí na listinné verze odevzdaných aktivních listů a vzešly z konzultace z odbornými pracovníky z obou pracovišť, tj. Muzea města Brna (vila Tugendhat) a Národního památkového ústavu (vila Stiassni). Autorka aktivních listů: Mária Ťažká, učo 358493 Vila Tugendhat Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list s místem užití ve vile AS: strana 1: 1950–1979 (polodlouhá pomlčka bez mezer) začátky řádků druhého sloupce spíše odsadit tabulátorem než mezerami (2. řádek začínající odchod je oproti ostatním vepředu, 7. řádek začínající odchod je vzadu) rekonstrukce .... (mezeru mezi e a tečky) rekonstrukce .... (mezeru mezi e a tečky) strana 2: zesvětlit fotografie, především druhou a třetí na straně 2 loga všechna jen černá Vila Stiassni Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list s místem užití ve škole AS: strana 1: architekta .... (mezeru) písmene (e místo a) zesvětlete obě fotografie rámeček povytáhněte vzhůru, cca o polovinu blíže zadání 3. úkolu strana 2: v roce (na 2. řádku ne roku) v roce (na 3. řádku ne roku) v roce .... (na 4. řádku ne roku, doplnit mezeru před tečky) v roce (na 5. řádku ne roku) osobnosti navštívily vilu Stiassni? (změnit na toto) 6. Kdo (mezeru) v tiráži: a současností (na jeden řádek) a je výstupem (na jeden řádek) všechna 4 loga jen v černé barvě Přidejte si do aktivního listu vily Stiassni logo NPÚ, tzn. že to bude takto: 1. MU, 2. PdF, 3. Architektura jako iniciátorka animace, 4. Národní památkový ústav, 5. Památky nás baví