….. (jméno dítěte z kazuistiky) SP4BP_ZSP5 Základy speciální pedagogiky 5 Etopedie Termín Jméno: UČO: do 29.3. Náznaky/projevy poruchy chování - - - - Jaké potřeby dítě svým chováním vyjadřuje (2b.) - - - Rizikové faktory (2b.) Úroveň osobnosti: Úroveň rodiny: Úroveň školy: Úroveň společnosti: Protektivní faktory (2b.) Úroveň osobnosti: Úroveň rodiny: Úroveň školy: Úroveň společnosti: Do 17.5. Podpůrná opatření (2b.) - - - - Institucionální podpora (2b.) Doporučuju: Protože: Nedoporučuju: Protože: Citace Ve studijních materiálech vyberte jednu kazuistiku, s kterou budete v průběhu semestru pracovat. Do 29. 3. odevzdejte vyplněné body: - Náznaky/projevy poruchy chování: odrážkami vypište projevy v chování. Chování prosím neinterpretujte. - Jaké potřeby dítě svým chováním vyjadřuje: vypište potřeby, o které si dítě svým chováním říká - Rizikové faktory: které faktory působí rizikově pro rozvoj problémového chování. Faktory seskupte podle úrovní. - Protektivní faktory: které faktory působí protektivně proti rozvoj problémového chování. Faktory seskupte podle úrovní. Do 17. 5. doplňte body: - Podpůrná opatření: jaká podpůrná opatření navrhujete ve školním prostředí? - Institucionální podpora: jaké instituce doporučujete a naopak nedoporučujete pro podporu dítěte. Proč?