Úvodní informace
Cílem předmětu je rozšířit a prohloubit znalosti studentů specializace etopedie s pedagogickým poradenstvím a intervencí ve výchovně vzdělávacím procesu; se základními strategiemi speciálněpedagogického poradenství specificky zaměřeným na jedince s poruchami chování (s rizikem poruch chování) - na jeho podporu, posilování a provázení.
Interaktivní osnovy slouží jako podpůrné materiály pro absolvování předmětu.
Cílem je studenty inspirovat, podporovat a provázet při jejich studiu.
Předmět bude vyučován kontaktní a nekontaktní výukou a formou e-learningu.
Studenti budou pracovat postupně podle struktury interaktivní osnovy. Ta odkazuje na studijní materiály, literaturu, rozšiřující dokumenty a další zdroje; na pokyny k formě zpracování a termínům úkolů.
Závěrečné hodnocení se skládá ze 4 částí:
1. Plnění průběžných úkolů (nutno splnit 3 z 6 úkolů do 17.5): 10%
2. Hlavní úkol 1: Vypracování sady otázek pro poradenský rozhovor-nutno odevzdat do 30.4.2015 (podrobné informace k úkolu jsou v příslušném vláknu interaktivní osnovy): 30%
3. Hlavní úkol 2: Seminární práce - Model případové konference - nutno odevzdat do 30.5.2015 (podrobné informace k úkolu jsou v příslušném vláknu interaktivní osnovy): 30%
4. Závěrečná zkouška: 30%