Úvodní informace
Cílem předmětu je rozšířit a prohloubit znalosti studentů specializace etopedie s pedagogickým poradenstvím ve výchovně vzdělávacím procesu; se základními strategiemi speciálněpedagogického poradenství specificky zaměřeným na jedince s poruchami chování (s rizikem poruch chování) - na jeho podporu, posilování a provázení.
Interaktivní osnovy slouží jako podpůrné materiály pro absolvování předmětu.
Předmět bude vyučován kontaktní a nekontaktní výukou a formou e-learningu.
Studenti budou pracovat postupně podle struktury interaktivní osnovy. Ta je odkazuje na studijní materiály, literaturu a úkoly; na pokyny k formě zpracování a termínům úkolů. Cílem je studenty inspirovat, podporovat a provázet při jejich studiu tak na rozšiřující dokumenty a další zdroje.
Studenti budou mít vyhrazeny konzultace formou webinaru.
Závěrečné hodnocení se skládá ze 3 částí:
Příspěvky v diskusích (minimálně 3 za semestr) a plnění průběžných úkolů (nutno splnit 5 z 8 úkolů do 17.5.): 10 %
Hlavní úkol 2: Seminární práce - Model případové konference- nutno odevzdat do 17.5. 2015 (podrobné informace k úkolu jsou v příslušném vláknu interaktivní osnovy) 30 %
Hlavní úkol 1: Vypracování sady otázek pro poradenský rozhovor - nutno odevzdat do 3.5.2015 (podrobné informace k úkolu jsou v příslušném vláknu interaktivní osnovy) 30 %
Závěrečná zkouška: 30 %