PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE – SEMINÁŘ 3 Pro zamýšlení se nad následujícími otázkami je potřeba zhlédnout následující virtuální hospitaci. http://clanky.rvp.cz/clanek/s/G/8179/VIRTUALNI-HOSPITACE---GEOGRAFIE-HYDROGEOGRAFIE.html/#video_hos pitace OTÁZKY K ZAMYŠLENÍ 1. Charakterizujte atmosféru, která panuje ve vyučovací hodině. 2. Zhodnoťte, kolik času je v hodině určeno pro práci učitele, kolik pro práci žáků. 3. Jakých chyb v komunikaci se vyučující dopouští? Své stanovisko zdůvodněte. 4. Jací jsou podle vás žáci? Jak byste je, na základě zhlédnuté hodiny, charakterizovali? 5. Co lze odvodit ze situace, která vzniká o přestávce, po skončení hodiny (diskuse u mapy)? 6. Jak byste hodnotili projev vyučujícího? Využijte hodnoticí arch (Mareš, Křivohlavý, 2009). Úkol na čtvrtý seminář Napište formou volné výpovědi odpověď na otázku: Já jako učitel – jaké je moje profesní sebepojetí? Neexistují dobré a špatné odpovědi, pouze vaše odpovědi. Úkol vložte do připravené odevzdávárny vaší skupiny. PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE – SEMINÁŘ 3 Pro zamýšlení se nad následujícími otázkami je potřeba zhlédnout následující virtuální hospitaci. http://clanky.rvp.cz/clanek/s/G/8179/VIRTUALNI-HOSPITACE---GEOGRAFIE-HYDROGEOGRAFIE.html/#video_hos pitace OTÁZKY K ZAMYŠLENÍ 1. Charakterizujte atmosféru, která panuje ve vyučovací hodině. 2. Zhodnoťte, kolik času je v hodině určeno pro práci učitele, kolik pro práci žáků. 3. Jakých chyb v komunikaci se vyučující dopouští? Své stanovisko zdůvodněte. 4. Jací jsou podle vás žáci? Jak byste je, na základě zhlédnuté hodiny, charakterizovali? 5. Co lze odvodit ze situace, která vzniká o přestávce, po skončení hodiny (diskuse u mapy)? 6. Jak byste hodnotili projev vyučujícího? Využijte hodnoticí arch (Mareš, Křivohlavý, 2009). Úkol na čtvrtý seminář Napište formou volné výpovědi odpověď na otázku: Já jako učitel – jaké je moje profesní sebepojetí? Neexistují dobré a špatné odpovědi, pouze vaše odpovědi. Úkol vložte do připravené odevzdávárny vaší skupiny.