hospitace – Fyzika Zadání úkolu pro studentky/ty, kteří mají vyšší absenci v hodinách Pedagogické komunikace z důvodu odborné praxe 1. Prostudujte si nascenovaný text Kladení otázek (Fisher, 1997, s. 27-43), text je vložený v isu zde: https://is.muni.cz/auth/el/1441/jaro2015/SZ7BP_KOM1/um/54992593/ 2. Zhlédněte (nebo si poslechněte) dvě níže uvedené vyučovací hodiny. První je z fyziky a druhá z dějepisu. Zaměřte se na způsob kladení otázek učitelem. Virtuální hospitace č. 1 Dostupná zde: http://audiovideo.rvp.cz/video/2691/VIRTUALNI-HOSPITACE-%C2%80%EF%BF%BD-FYZIKA-SETRVACNOST.html Virtuální hospitace č. 2 Dostupné zde: http://audiovideo.rvp.cz/video/2651/VIRTUALNI-HOSPITACE-%C2%80%EF%BF%BD-DEJEPIS-POCATKY-2-SVETOVE-V ALKY-V-EVROPE.html 3. Vypište si příklady otázek vyšší a nižší kognitivní náročnosti (vždy k dané hodině). Jak na otázky v/n kogn. náročnosti reagovali v ukázce žáci? Vypište příklady otázek tzv. dobrých a příklady neproduktivních otázek. (v kontextu ukázek) Napište učiteli ke každé video ukázce popisnou zpětnou vazbu zaměřenou na kladení otázek. Odevzdejte úkol do odevzdávárny v isu nejpozději do 8. května 2015.