BADATELSKY ORIENTOVANÉ VYUČOVÁNÍ akademický rok: 2014/15 Studentská zahrada I: Z E L E N I N A - PRACOVNÍ LIST CHARAKTERISTIKA ZÁHONU Č:____________________ Jména a příjmení STUDENTŮ (podtrhněte: Bi, NŠ) :________________________________________ PĚSTOVANÉ PLODINY: PĚSTOVÁNÍ: Legenda: Název pěstované rostliny DRUH (ODRŮDA) Výsev: (termín, místo: Z=záhon, S=skleník, hloubka) Sázení: (termín, vzdálenost rostlin od sebe) Trať: I, II, III, IV Sklizeň (plánovaný měsíc) plán měsíc místo realizace vyplňuje jen student PS datum hloubka cm plán měsíc realizace vyplňuje jen student PS datum spon cm Předplodina 1.Meziřádková plodina (předplodina) Značkovací rostlina 1. HLAVNÍ PLODINA 2. Meziřádková plodina 2. HLAVNÍ PLODINA 3.Meziřádková plodina nebo biologická ochrana na záhoně MULČOVÁNÍ záhonů (nikoliv cestiček!!) Zelené hnojení biologická ochrana -okraj záhonu LEGENDA : Poznámky k pěstování a vyplňování protokolu: 1, – plán: výsev, sázení, spon - vzdálenost rostlin, – plán (měsíc, místo: Z = záhon, S = skleník - dle literatury) - realizace: (vyplňuje jen student PS!) = skutečné datum výsevů a sázení 2, Informace studentů k pěstování: vyplňují studenti PS v případě neúspěchu při pěstování – zdůvodnění HYPOTÉZA: 1. 2. 3. --------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------ Použitá literatura (citace dle Nařízení děkana PdF MU 3/2010): Informace - pěstitelské pojmy a termíny: výsev – skleník II - III, záhon III-VIII. sázení na záhony po odstranění bílé fólie: IV. - V. Způsob pěstování: rychlení – fólie: III. - IV. kombinované záhony, mulčování: V. – XI. Cesty- mulčování:textilní černá fólie +kartony + písek + kosená tráva (rostlinné zbytky) = 10 cm( viz str. 3) Sklizeň- využití plodin: I. = jaro: PP studenti + děti ZŠ II. = léto: příměstské tábory dětí a letní školy studentů III. = podzim po výstavě – studenti Str.1