Základy speciální pedagogiky 5 etopedie

Týden 1

PODMÍNKY KE SPLNĚNÍ PŘEDMĚTU:

1) Účast na semináři - možnost max. 1 absence 

2) Zpracování myšlenkové mapy - termín odevzdání - 17. 4. 2016 vložením do odevzdávárny!!!

   - Metodika práce AP při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění – první stupeň ZŠ
   - Metodika práce AP při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění – druhý stupeň ZŠ
   - METODIKA PRÁCE S KATALOGEM PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ PRO ŽÁKY S POTŘEBOU PODPORY VE VZDĚLÁVÁNÍ Z DŮVODU SOCIÁLNÍHO ZNEVÝHODNĚNÍ
   - KATALOG PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ – DÍLČÍ ČÁST PRO ŽÁKY S POTŘEBOU PODPORY VE VZDĚLÁVÁNÍ Z DŮVODU SOCIÁLNÍHO ZNEVÝHODNĚNÍ

http://www.inkluze.upol.cz/portal/vystupy/

Hodnocení myšlenkové mapy - max 3 body

   a) správnost terminologie, vyhlášek/zákonů 
   b) správnost citace - citační norma ISO 690
   c) grafická podoba mapy
 

3) Písemná zkouška 
   - max. 7 bodů
   - Písemná zkouška bude ze sedmi otevřených otázek

4) K úspěšnému složení zkoušky je nutno získat celkem minimálně 75% bodů z 10 celkem možných.


Povinná literatura ke zkoušce:
VOJTOVÁ, VěraKapitoly z etopedie I. Přístupy k poruchám emocí a chování v současnosti. 3. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. 136 s. ISBN 978-80-210-6311-2. 
VOJTOVÁ, Věra a Karel ČERVENKAEdukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. Educational needs of children at risk and with behavioural disorders. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. 193 s. ISBN 978-80-210-6134-7.

Poslední změna: 26. 2. 2016 09:16.41Osnova semináře:

- termín etopedie
- historie etopedie
- předmět etopedie
- cíl a odlišnosti etopedie od ostatních speciálněpedagogických disciplín
- praxe etopedie
- vzdělávání žáků s poruchami chování
- školská zařízení pro žáky s problémy v chování a s poruchami chování