Instrukce k tvorbě modulu Projděte si moodlinku a při návrhu svého modulu postupujte podle jejich příkladu. V ISU máte navíc podpůrné materiály k modulu „Chemie pro zářivý úsměv“, které mohou být další inspirací. Každý modul bude obsahovat: Žákovské aktivity (1) a poznámky pro učitele (zkrácená verze Metodiky pro učitele v modulech v moodlince. 1) Žákovské aktivity – obsahují tyto části: (A) Název: měl by být motivační, aby lákal žáky – mělo by je při jeho čtení napadat např. „co to asi je“; „chci to dělat“… (B) Abstrakt: krátký popis modulu (C) Příběh (scenario): krátký příběh, jehož cílem je motivovat žáky ke studiu dané problematiky, vzbudit zájem o informace, řešení..., vyvolat otázky... (D) Problémy a otázky: návrh otázek, které jsou ale jako “záloha” (viz ukázkové moduly) - žáci si mají tvořit své otázky (brainstorming ve skupině – následně v celé třídě (E) Úlohy, experimenty a měření: návrh aktivit a experimentů, kterými žáci získávají informaci, ověřují si fakta nebo bádají – podle jejich úrovně; pracovní listy, tabulky, popisy experiment apod – inspirujte se v modulech (F) Řešení problémů a závěry: inspirujte se v modulech - návrhy na tabulky shrnující výsledky, apod. (2) Poznámky pro učitele- např. Kde hledat materiály, na co dát pozor při pokusech... – inspirujte se v modulech