1 Metodika pro učitele Tematický celek: Život v pohybu Téma: Stopování hurikánů Cílová skupina: žáci II. stupně ZŠ, SŠ Použité metody a formy: skupinová práce Časová náročnost: 30 min Náročnost na přípravu: 30 min Prostředí výuky: třída Začlenění do RVP ZV? Formulované dle zásad (kontrolovatelnost, přiměřenost atd.) Abstrakt: Očekávané výstupy: Výchovně vzdělávací cíle: Realizovatelnost tématu v předmětech Mezipředmětové vztahy Teoretická východiska: 1) Stav poznání žáků a dovedností žáků – z čeho je možné vycházet, na čem je možné stavět. Co znají z běžného života a co znají z předchozí výuky. 2) Odborné podklady k realizaci námětu ve výuce. Pomůcky: Scénář výuky: Činnost učitele/činnost žáků Výukové metody: - uvést doporučené metody, u specifických metod (např. brainstorming) lze uvést principy Závěr: Poznámka: - po realizaci je třeba uskutečnit reflexi (dát do ní tři nebo čtyři body: co se využití námětů: 1) v rámci projektového dne 2) jako námětovník – učitelé si vyberou náměty pro svou výuku 3) kapitola integrované přírodovědy